11 Nisan 2020 Cumartesi

Korona şüphelisi maske takmamak için direndi: Ben sizden korkuyorum

Bursa Gemlik’te koronavirüs şüphelisi hasta maske takmamak için direndi. Doktorun ikazlarını dikkate almayan şahıs “Ben sizden korkuyorum, siz benden korkmayın. Maske takmayacağım” dedi.

BOLD – Koronavirüs (Kovid-19) vaka sayısı yurt genelinde hızla artarken sağlık çalışanları, hastalık yanında inatçı vatandaşlarla da uğraşmak zorunda kalıyor.

BOĞAZ AĞRISI VE NEFES DARLIĞI ŞİKAYETİYLE BAŞVURDU

Bursa Gemlik Devlet Hastanesi’ne boğaz ağrısı ve nefes darlığı şikayetiyle gelen hastayı doktor Abdülhalim Hoşer, karantina bölgesine alıp yapılan Kovid-19 testinin sonuçlarını beklemeye başladı.

DOKTOR HASTALAR VE ÇALIŞANLAR AÇISINDAN UYARDI

Hastayı maske takması noktasında ikaz eden Hoşer, “Hastalara ve bize zarar vermemeniz için maskeyi takmanız gerekiyor. Biz de maske ve gözlük takıyoruz, korunmamız için. Maske takarsanız bize bulaştırmamış olursunuz” dedi.

İKAZLARA ALDIRIŞ ETMEDİ ‘TAKMAYACAĞIM’ DEDİ

Doktorun uyarısına kulak tıkayan erkek hasta ise “Siz benden korkmayın, ben sizden korkuyorum. Maske takmayacağım” cevabını verdi.

“Önümüzdeki bir ay sıkı önlem şart: Çalışma ve hareket durdurulmalı”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder