9 Nisan 2020 Perşembe

Burak Akkul: Yendim seni korona!

Kartal Dr. Lütfi Kırdar Eğitim Araştırma Hastanesinin yoğun bakım ünitesindeki tedavinin ardından Burak Akkul’la eşi Seda Akkul’un 2. koronavirüs testleri negatif çıktı.

BOLD- Koronavirüs tedavisi gören gezi programı Çok Gezenti’nin yapımcısı ve sunucusu Burak Akkul yoğun bakımdan çıktı. Kartal Dr Lütfi Kırdar Eğitim Araştırma Hastanesinde yatan Akkul ve eşi Seda Akkul’un tedavi sonrası 2. koronavirüs testleri de negatif çıktı. Sevindirici haberi hastane yatağından çektiği videoyla sosyal medyadan takipçilerine duyuran Akkul, ‘Zorlu bir süreçten geçtim. Sonuçta ‘yendim seni korona!’ ifadelerini kullandı. Yaklaşık 3 hafta yoğun bakımda kalan Akkul’un halsizliği dikkat çekti.

BİRAZ DAHA GÜÇLENİNCE ÇIKACAĞIZ’

Akkul videoyu, ”20 gün yoğun bakımda uyutulmanın ardından servis odasındayım. Kartal Dr. Lütfi Kırdar Eğitim Araştırma Hastanesinde Dr. Mehmet Altıntaş ve hastane ekibine bir süre daha emanetiz. Seda Akkul ile 2. Kovid-19 negatif raporlarımızı aldık. Ben biraz daha güçlenince evimize döneceğiz” notuyla paylaştı.

Ali Babacan: Koronavirüse Merkez Bankasındaki eksi bakiyeyle yakalandık

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder