12 Eylül 2020 Cumartesi

Uzaktan eğitim var ama evlerde internet ve televizyon yok

Koronavirüs salgını nedeniyle yapılacak olan uzaktan eğitim, 21 Eylül’de başlayacak. CHP’li Nurhayat Kayışoğlu, uzaktan eğitim öncesi birçok çocuğun fırsat eşitliğine sahip olmadığını belirterek evinde internet ve televizyon bulunmayan çok sayıda çocuk olduğunu kaydetti.

BOLD – CHP Bursa Milletvekili Nurhayat Kayışoğlu, Türkiye’de yerleşim yerlerine uzak bölgelerin olduğunu hatırlatarak, 21 Eylül’de başlayacak uzaktan eğitim öncesi internetin, tv’nin olmadığı birçok ev bulunduğunu kaydetti. Kayışoğlu, online eğitim yapıldığını ancak çocuklarının fırsat eşitliğine sahip olmadıklarını kaydetti.

İNTERNET BİRÇOK YERDE ÇEKMİYOR

CHP’li Kayışoğlu, Bursa’nın Keles ilçesinde vatandaşları ziyaret ederek sorunlarını dile getirdi. Vatandaşlarla koronavirüs salgınına karşı alınan önlemlere dikkat ederek görüşmeler yaptıklarını belirten Kayışoğlu, daha sonra Bursa-Keles karayolu üzerinde vatandaşların sorunları anlattı. Kayışoğlu, Bursa’da, Türkiye’de çok uzak bölgelerde de yerleşim yerleri olduğuna dikkat çekerek, “Köyleri, mahalleleri var. Burada, çok az internetin çektiği noktalardan birindeyiz. İnternet zaman zaman kopuyor” dedi.

DEVLET FIRSAT EŞİTLİĞİ SAĞLAMALI

21 Eylül’de başlayacak eğitim öğretimi hatırlatan Kayışoğlu, “Online eğitim yapılıyor ama bırakın interneti, birçok insanın evinde televizyon yok, telefon dahi çekmiyor. Eğitim online olsa bile internet, telefon offline. Çocuklarımız maalesef fırsat eşitliğine sahip değiller. Sosyal devletin en önemli görevleri, çocuklarımıza eğitim vermek, fırsat eşitliği sağlamak. Bunun gerçekleşmediğini her beraber yaşıyoruz. Çocuklarımız adına, geleceğimiz adına üzülüyoruz” diye konuştu.

Sağlık Bakanlığının korona oyunu: Doğal ölüm olarak kayda geçiriliyor!

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder