21 Eylül 2021 Salı

“Tek arzum Hilal Kaplan’ın yargılanıp mahkum olduğunu görmek”

Hastalığı nedeniyle bir dizi operasyon geçireceğini belirten gazeteci Memduh Bayraktaroğlu, hasta yatağından tek arzusunu açıkladı. Bayraktaroğlu, “Minnacık vicdanlı” olarak nitelediği Hilal Kaplan ve Hilal Kaplan benzeri ‘insansı’ların yargılanıp mahkum olduklarını görmeden ölmekten endişelendiğini kaydetti.

BOLD – Korkusuz gazetesi yazarı gazeteci Memduh Bayraktaroğlu, yayımladığı video kanser hastası Ayşe Özdoğan hakkındaki paylaşımı nedeniyle TRT Yönetim Kurulu üyesi ve Sabah Gazetesi Yazarı Hilal Kaplan’a tepki gösterdi. “Minnacık vicdanlı” olarak nitelediği Hilal Kaplan’a “insansı” diyen Bayraktaroğlu, hasta yatağında tek arzusunun Hilal Kaplan ve onun gibilerin yargılanıp mahkum olduklarını görmek olduğunu kaydetti.

MAHKUM OLDUKLARINI GÖRMEDEN ÖLÜRSEM DİYE ENDİŞELENİYORUM

Y0utube kanalından konuyla ilgili bir video paylaşan Bayraktaroğlu, kanser hastası Ayşe Özdoğan hakkındaki paylaşımı nedeniyle Hilal Kaplan’a tepki gösterdi. Tedavi olduğunu, ölümden korkmadığını belirten Bayraktaroğlu, “Ancak Hilal Kaplan başta olmak üzere, onun ve onun gibi; minicik vicdanlarını devasa cüzdanlara kilitleyen ‘insansı’ların hüküm giyip hapse girdiklerini görmeden ölürsem diye, kahroluyorum. Onların yargılanıp mahkum olduklarını görmeden ölürüm diye endişeleniyorum. Beni o kahreder. Ben istiyorum ki Hilal kaplan ve benzerleri yargılansınlar, mahkum olsunlar cezaevinde sürünsünler, ben bunları göreyim ve huzur içinde öleyim” dedi.

ERDOĞAN ABD’YE MALVARLIĞI İÇİN GİTTİ İDDİASI

Videosunda tek gelirinin devletten aldığı maaş olmasına karşın dünyanın en zengin kişileri arasına girdiğini öne süren AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’la ilgili de açıklamalarda bulunan Bayraktaroğlu, Türkiye’de dile getirilmese de son günlerde dış basında bu konunun gündeme getirildiğinin altını çizdi. Bayraktaroğlu, Erdoğan’ın online olacağı belirtilen Birleşmiş Milletler Genel Kurulu için ABD’ye gitmesinin sebebinin de malvarlığı olduğunu öne sürdü. Bayraktaroğlu, ABD’nin Erdoğan’ın malvarlığına ilişkin belgeleri yayımladığı gün tüm dünyanın bu iddiaların doğru olduğunu kabul edeceğini kaydetti.

Bir kötülük timsali: TRT’de elektrik paylarıyla beslenen Troliçe Hilal Kaplan

“Tek arzum Hilal Kaplan’ın yargılanıp mahkum olduğunu görmek” yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder