18 Ekim 2021 Pazartesi

“Üç çocuk annesi Demet Aksoy feryat ede ede içeri girdi”

4, 6 ve 9 yaşında üç çocuğu olan matematik öğretmeni Demet Aksoy, önceki gün Antalya’da tutuklandı. “Ben terörist değilim, normal sıradan insanım” diyen Aksoy’a terör örgütüne yardım ettiği iddiasıyla 25 ay ceza verilmişti.

BOLD – Gülen Hareketi soruşturmaları kapsamında 25 ay hapis cezasına çarptırılan Demet Aksoy, cezası onaylandığı için önceki gün Antalya’da tutuklanıp hapse gönderildi. Aksoy’un tutuklandığını HDP Kocaeli Milletvekili ve insan hakları savunucusu Ömer Faruk Gergerlioğlu Twitter hesabından duyurdu.

GERGERLİOĞLU: “VİCDAN KABUL ETMİYOR”

Bu yapılanları vicdanın kabul etmediğini söyleyen Gergerlioğlu, “Matematik öğretmeni Demet Aksoy, Antalya’da cezaevine girdi. Özel ders vermiş, Bank Asya hesabına kazandığı parayı yatırmış, sırf bundan dolayı 3 çocuk annesi feryat ede ede içeri girdi. Daha sonra o parayı altına çevirmiş, başka bir yere havale de etmemiş. Vicdan bunları kabul etmiyor. ” dedi.

DERECELERİ OLAN BİR TEKVANDOCU

Aynı zamanda Türkiye derecesine sahip bir tekvandocu olan Demet Aksoy, 2014 yılında Bank Asya’daki 8 bin TL’lik altın hesabı olduğu için yargılandı ve terör örgütüne yardım ettiği iddiasıyla 25 ay hapis cezasına çarptırıldı. Eşi de 55 ay hapiste yatan Demet Aksoy’un 4, 6 ve 9 yaşında üç çocuğu bulunuyor.

“BEN TERÖRİST DEĞİLİM”

Geçen ay Ömer Faruk Gergerlioğlu’nun Youtube kanalına konuk olan Aksoy, “Bizi oralara göndermeyin. Bize seçenek sunun, hak verin. Belki evimde çocuklarımın başında olabilirim. Ben terörist değilim ben normal sıradan insanım. Benim dosyam örgütten açılmış, bu yanlışlık. Benim elimde, zihnimde silah yok. Hiçbir öğrencim bana bir şey diyemez. Biz haktan, hukuktan, adaletten yana olduk, her zaman da böyle olacağız.” demişti.

Bankasya’da altın hesabı açan 3 çocuk annesi 25 ay yatacak! Kararı Yargıtay da onadı

“Üç çocuk annesi Demet Aksoy feryat ede ede içeri girdi” yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder