15 Ocak 2020 Çarşamba

‘Memleketteki kötülükleri yapan ben, Tarkan, Athena Gökhan’

Esprileri yüzünden sık sık hedef gösterildiğini belirten Cem Yılmaz, “Sosyal medyada üç kişi var memleketteki bütün kötülükleri yapan; ben, Tarkan, Athena Gökhan” dedi.

BOLD – Cem Yılmaz geçtiğimiz günlerde, İbrahim Selim’in Youtube’da yayınlanan ‘Bu Gece’ adlı programına katılmıştı. Programın görüntüleri sosyal medyada dolaşıma girdi. Sorulara verdiği cevaplarla sevenlerine keyifli anlar yaşatan Yılmaz, kendisini rahatsız eden bazı konulara da değindi. İzleyicileri kahkahaya boğan ünlü şovmenin esprilerinden sosyal medya trolleri de nasibini aldı.

BEN, TARKAN, ATHENA GÖKHAN

Sosyal medya paylaşımları nedeniyle çoğu zaman AKP’ye yakın hesapların hedefinde olan Cem Yılmaz, “Sosyal medyadan benim anladığım kadarıyla üç kişi var memleketteki bütün kötülükleri yapan; ben, Tarkan ve Athena Gökhan” ifadelerini kullandı.

GÖKHAN ÖZOĞUZ’DAN MESAJ

Sosyal medyada dolaşıma giren video kısa sürede gündeme oturdu. Yılmaz’ın sözlerine Gökhan Özoğuz kayıtsız kalmadı. Özoğuz sosyal medya hesabından videoyu “Ya mükemmel, Cem Yılmaz’a bak 100 yılda bir gelenlerden diyorum” notuyla paylaştı.

Hazine, İBB’nin 3 metro hattı projesine onay vermedi

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder