22 Ocak 2021 Cuma

Okullar 15 Şubat’a hazırlanıyor

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yarıyıl tatilinin ardından okulları açma niyetinde olduklarını açıkladı. Selçuk “Baharı okullarımızda hep birlikte karşılayalım niyetindeyiz” dedi.

BOLD – Pandemi sebebiyle öğrencisiz kalan okullarda yarıyıl tatiline girildi. Okulların kesin olarak ne zaman yüz yüze eğitime başlayacağı belirsizliğini korurken Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk 15 Temmuz’u işaret etti.

Bakan Ziya Selçuk, 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Yarıyıl Dönemi zilini çalarak “İkinci dönemde salgının yolumuzdan çekildiği oranda okullarımıza hep beraber döneceğiz. 15 Şubat’tan itibaren sizleri okullarımıza çağırmak, orada görmek istiyoruz. Baharı okullarımızda hep birlikte karşılayalım niyetindeyiz” dedi.

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, 81 ilden 243 ilkokul, ortaokul ve lise öğrencisi ile video konferans yöntemiyle bir araya geldi. ‘2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Yarıyıl Dönemi Kapanış’ zilini çalıp, ‘Birlikte 23 Gün Etkinlikleri’nın tanıtımını yaptı. Öğrencilere hitaben konuşan Bakan Selçuk, “Bugün yarıyıl tatilimiz başlıyor. Çok sıra dışı bir dönemi geride bıraktınız. Sınıflarınızı, koşturduğunuz koridorları, okulun bahçesini, öğretmenlerinizi en çok da arkadaşlarınızı özlediniz. Sabah erkenden kalkıp, yollara düşmeyi bile özlediğinizi düşünüyorum. Uzaktan eğitimin inceliklerini öğrendiniz, bir şekilde öğrenmek durumunda kaldınız” dedi.

Yarıyıl tatili 23 gün sürecek.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder