18 Aralık 2019 Çarşamba

Müşterilerin ölesiye dövdüğü garson annesine destek olmak için çalışıyormuş

Sakarya’daki bir restoranda yanlışlıkla çarptığı bebek sandalyesi yüzünden masadaki öfkeli müşterilerden dayak yiyen İbrahim A., yalnız yaşayan annesine destek için çalışmaya başladığını anlattı.

BOLD – Sakarya’nın Çark Caddesindeki bir restoranda 8 Aralıkta meydana gelen ve görüntüleri dün basına yansıyan olay şöyle gerçekleşti; Garson İbrahim A., masanın kenarında bulunan bebek sandalyesine çarpınca masanın yanında bulunan küçük çocuğu düştü. Çocuğun dedesi tepki gösterince, İbrahim A. geri dönüp özür dileyerek sandalyeyi düzeltti. Bu sırada çocuğun babası Erol K., dedesi Dursun Ali K. ve Dilek K., İbrahim A’ya saldırdı. Darbedilen genç restorandan dışarı kaçarken, yaşananlar restoranın güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.

AİLESİNE DESTEK İÇİN İŞE YENİ BAŞLAMIŞ

Öfkeli ailenin hışmına uğrayan genç garson olayın nasıl başladığını anlattı. Annesiyle birlikte, babasından ayrı yaşayan ve İbrahim A., annesine destek olmak için bir hafta önce restoranda işe başladığını söyledi.

YUMRUK YÜZÜMDE PATLADI

Olayın olduğu gün restoranın balkon kısmında çalıştığını belirten İbrahim A. “Bir nedenden ötürü o bölümdeki arkadaşlarım beni içeride çalışmaya yönlendirdi. Geçerken masanın yanında duran sandalyeye ayağım çarpmış. Ben hiç farkında değilim. Birisi ‘Dikkat etsene oğlum’ diye seslendi. Ancak ben çarptığımın farkında değilim. Kafamı çevirdiğimde çocuğun dedesinin bana seslendiğini fark ettim. Döndüm ve bebeği kaldırırken özür dilemeye bile fırsat olmadan yüzümde bir yumruk patladı. Gözüm karardı. Bir korku geldi ve karnımı korumak için kapandım” ifadelerini kullandı.

Öfkeli baba oğul, bebek sandalyesine çarpan garsonu böyle dövdü

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder