3 Temmuz 2019 Çarşamba

“Yalana, insanları aldatarak siyaset yapmaya ve şiddete tahammülüm yok!”

Ekrem İmamoğlu, yalana, insanları aldatarak siyaset yapmaya ve şiddete tahammülü olmadığını söyledi. 16 yıldır ülkeye kutuplaştırıcı bir siyasetin hakim olduğunu vurguladı.

BOLD – İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Sözcü’den Özlem Gürses’e önemli açıklamalar yaptı. Son 16 yılda kutuplaştırıcı bir siyasetin hakim olduğunu vurguladı. “Bu yaklaşımlar o kadar tehlikeli ve öyle kalıcı hasarlar bırakabilir ki, bazen tedavisi bile mümkün olmayabilir” dedi.

Beylikdüzü’nde iktidarı eleştirmediği için partisinden tepkiler aldığını aktaran İmamoğlu, şu değerlendirmeleri yaptı: “Beni, ‘Sen CHP’li değil misin’ diye bile sorguladılar. Yaptığım şuydu; yok saydım. Benim konum hak, adalet, çözümler, alternatiflerdi. Bu bana iki şey kazandırdı. Öncelikle çok sağlıklı bir politik dil oluşturduk, ikincisi de Türkiye’de var olan hayranlık ve nefret duygularını ilçeme taşımamış oldum.”

İmamoğlu, göreve başladığı ilk gün odasında dua edilmesine ilişkin de konuştu. “Oraya bir imam getirmek laikliğe aykırı değildir. O benim kişisel alanımdı. Yaptığım şey; ailemle beraber, dua ile yola çıkmaktı. 2014’te Beylikdüzü Belediye Başkanı seçildiğimde de aynı duayı yaptım” dedi.

Kırmızı çizgileri olduğunu vurgulayan Ekrem İmamoğlu, milletin, toprakların bölünmez bütünlüğünü, bayrağı tartışmayacağını açıkladı. “Ama her insanlık sorununu konuşalım. Adaleti, eşitliği, özgürlüğü, yoksulluğu, demokrasiyi… Bunları çözelim” ifadelerini kullandı.

Bireysel alanımda kişisel kırmızı çizgilerini de şu sözlerle açıkladı: “Yalana, insanları aldatarak siyaset yapmaya, şiddete tahammülüm yok.”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder