19 Temmuz 2019 Cuma

Yaşadıklarımız Bizleri Perişan Etti

Ben Uluslararası Antalya Üniversitesi Öğrenci İşleri Müdürlüğünde memur olarak çalışan H. K’ın eşiyim. 5 Ağustos günü işinin başındayken gözaltına alınan eşim daha sonra tutuklandı ve halen cezaevinde. Eşimin işine Üniversite tarafından derhal son verdiler ama 8 aylık bebeği ile ortada kalan beni hiç düşünmediler. Şu anda hiçbir gelirimiz yok. Nasıl geçiniriz giderlerimizi nasıl karşılarız bilemiyorum. Yardım alabileceğimiz destek olabilecek kimsemiz yok. Çalışma imkanı da bulamıyorum. Eşime isnat edilen asılsız suçlamalarla haksız yere cezaevinde tutuyorlar. Küçücük çocuğumla yapayalnız, çaresiz kaldım. Yaşadıklarımız bizleri perişan etti.

 

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/07/20/yasadiklarimiz-bizleri-perisan-etti/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder