20 Kasım 2019 Çarşamba

CHP’li Özkoç’tan AKP’lilere ‘Haddini bildirin’ cevabı: ‘Türbanla ilgili değil, ajitasyona gerek yok’

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, AKP Grup Başkanvekillerinden Özlem Tekin ile Mecliste yaşadıkları Ecevit gerginliğini ve neden’Haddini bildirin’ ifadesi kullandığını anlattı.

BOLD – CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, AKP Grup Başkanvekillerinden Özlem Tekin ile Mecliste yaşadıkları Ecevit gerginliğini canlı yayında Ahmet Hakan’a anlattı. Programa telefonla bağlanan Özkoç, Zengin için kullandığı ‘Haddini bildirin’ ifadesini neden sarf ettiğini aktardı.

PARMAK SALLAYARAK BAĞIRMAYA BAŞLADI

Olayın bu noktaya nasıl geldiğini şaşkınlıkla izlediğini söyleyen Özkoç Mecliste yaşanan olayı şöyle anlattı, ‘(Özlem Zengin) kendisi Bülent Ecevit ile ilgili bir atıfta bulundu. Ben kalkıp konuşmamı yapıyorken, Kendisi sinirlenip parmağını sallayarak bana bağırmaya başladı. Ben de kendisine bakın böyle olmaz dedim’ diye konuştu

‘ÇOK DEFA KULLANILDI’

Daha sonra Meclis Başkanvekiline çağrıda bulunduğunu söyleyen Özkoç, Özlem Tekin’in bir grup başkanvekili olarak böyle yapmaması gerektiğini hatırlattığını söyledi.

Tartışma sırasında, yıllar önce Bülent Ecevit-Merve Kavakçı arasında, Mecliste yaşanan geriliminin aklına dahi gelmediğini söyleyen Özkoç, ‘Daha önceki Meclis tutanaklarına bakılırsa, milletvekili arkadaşlar Genel Kurulda defalarca ‘Bu kadına haddini bildirin’, ‘Bu adama haddini bildirin’ ifadelerini kullanmışlardır.

TÜRBANLA İLGİLİ DEĞİL

Mecliste partilerin grup başkanvekili konuşurken birbirini dinliyor diyen Özkoç, ‘Ben bunu neden böyle davranıyor babında söyledim. Bu kadar asabi olmaya gerek yok, benim türbanla ilgili böyle bir atıfta bulunmamı gerektiren bir şey yok’ diye konuştu.

BİZİ BİLEN BİLİR

Engin Özkoç İlgili videoyu sosyal medya hesabından şu notla paylaştı, ‘CNN Türk’te Ahmet Hakan’ın programında Adalet Kalkınma Partisinin hakkımda ortaya attığı iftiralara cevap verdim. Her şey kayıtlarda var. Uydurmaya, ajitasyona gerek yok. Ne demiş Mevlana “Bizi bilen bilir. Bilmeyen de kendisi gibi bilir.”

ERDOĞAN DA DAHİL OLMUŞTU

Özkoç ile Zengin gerginliğine AKP İl Başkanları toplantısında konuşan AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan, ‘Gereğince cevap vereceğiz’ diyerek katılmıştı. Erdoğan’ın sözlerine tehdit diyen Özkoç’tan da Erdoğan’a ‘Zerre korkmuyorum’ yanıtı gelmişti.

Erdoğan tehdit etti, CHP’li Özkoç meydan okudu: “Zerre korkmuyorum”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder