20 Kasım 2019 Çarşamba

“Milletin anası ağladı! Erken seçime ‘evet’ deriz”

HDP’nin erken seçim talebini haklı bulan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “Milletin anası ağladı. Erken seçimi getirirlerse ‘hay hay’ deriz” diye konuştu.

BOLD – CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, FOX TV’de canlı yayına katıldı. HDP’nin erken seçim çağrısını değerlendirdi. Kılıçdaroğlu, “HDP erken seçim talep etmekte haklı. Erken seçim olacakmış gibi çalışıyoruz. Erken seçim olması için bir kişinin karar vermesi gerekiyor. Erken seçim talebi gelirse, ‘Hay hay’ deriz. Erdoğan ve ekibi ülkeyi yönetemiyor. Milletin anası ağladı” yanıtını verdi.

ERDOĞAN’IN RUH SAĞLIĞI İYİ DEĞİL

Kemal Kılıçdaroğlu şöyle devam etti: “Bizim için öncelik huzuru oluşturmak. Seçimin ne zaman olacağı konusunda tahmin etmekte zorlanıyorum. Erdoğan’ın ruh sağlığı iyi değil, saldırgan. Böyle bir ortamda seçimin ne zaman olacağını bilmiyorum.”

SARAY’A GİDENLERİ BİLİYORUM

CHP lideri, gizlice Saray’a giderek Erdoğan ile genel başkanlık için görüşen CHP’liye ilişkin de önemli değerlendirmelerde bulundu. “CHP’yi nasıl dağıtırız diye çalışan ekipleri var. Arkadaşlarıma, partililere söyledim. Adamlar tutuldu, paralar verildi biz bunu gayet iyi biliyoruz. Akıl var mantık var, başka işin mi gücün mü yok. Erdoğan, CHP’yi dağıtmak için elinden geleni yapıyor. Devletin en kilit isimlerini devreye sokuyor. Saray’a gidenleri biliyorum. İsim vermek istemiyorum.”

KHK’lı direnişçi Alev Şahin: Cemaatin direnme kültürü yok; sol teslim bayrağını çekmiş ama biz halka güveniyoruz

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder