22 Kasım 2019 Cuma

Milli Eğitim’den öğretmen ve öğrencilere silahlı eğitim

Osmaniye Toprakkale’de Milli Eğitim’de kurulan poligonda, öğrenci ve öğretmenler birlikte silahlı atış talimi yaptı. Ödüllü turnuva tepki çekti.

BOLD – Osmaniye’ye bağlı Toprakkale’de ilçesinde “Havalı Tabanca Atıcılık Kaymakamlık Öğretmenlik Kupası” adı altında turnuva düzenlendi. Kaymakamlık himayesinde, Milli Eğitim Müdürlüğü ve Halk Eğitim Merkezince düzenlenen, ‘Havalı Tabanca Atıcılık Öğretmenler Kupası’na tüm öğretmenler davet edildi.

ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLER BİRLİKTE SİLAH KULLANDI

Toprakkale İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Halk Eğitim Merkezinin de bulunduğu binada atış için poligon kuruldu. Turnuvaya, ilçede görevli 44 öğretmen yarışmacı olarak katıldı. Öğretmenler, silahı eline alıp, öğrencilerin gözü önünde hedefi 12’den vurma yarışına girdi. Yaşları, 11-14 aralığında öğrencilere de atış yaptırılan turnuvada, bazı çocukların korkulu gözlerle ortamı izlediği görüldü.

ÖĞRETMENLER GÜNÜ’NDE KUPA VERİLECEK

Turnuva sonunda Dağıstan Ortaokulu’ndan öğretmen Mehmet Yılmaz 73 puanla birinci, aynı okuldan öğretmen Metin Kırıktaş 71 puanla ikinci ve Şehit İbrahim Etiz Anadolu Lisesi’nden öğretmen Ömer Tut ise 70 puanla üçüncü oldu. Dereceye giren öğretmenlere 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde kupa verilecek. Toprakkale İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü de turnuva sonucunu resmi sitesinden, fotoğraf paylaşarak katılımcılara teşekkür etti. Uzmanlar ise kendilerine rol model olan öğretmenlerin çocukların gözü önünde silah kullanmalarının yanlış bir davranış olduğuna dikkat çekti.

KHK’lının emeklilik ikramiyesi zaferi

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder