21 Kasım 2019 Perşembe

Soylu’dan Rabia Naz açıklaması: Babaya içim soğumadı

Rabia Naz’ın babası Şaban Vatan’ın yaptıklarının “normal bir iş” olmadığını belirten İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, şimdiye kadar babanın iddia ettiği hiçbir bulgu ile karşılaşmadıklarını öne sürdü.

BOLD İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Giresun’da Rabia Naz Vatan’ın şüpheli ölümüne ilişkin, Adli Tıp ve Mülkiye müfettişinin ‘düşme’ dediğini ifade etti. Baba Şaban Vatan’ın iddia ettiği hiçbir bulgu ile karşı karşıya gelmediklerini aktardı.

BANA HAKARET ETTİ, İÇİM SOĞUMADI

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda milletvekillerinin sorularını yanıtlayan Süleyman Soylu, Giresun’un Eynesil ilçesinde hayatını kaybeden Rabia Naz Vatan’ın şüpheli ölümüne ilişkin konuyu başından beri yakından takip ettiğini ifade etti.

Olayın ilk dönemlerinde Rabia Naz’ın babasını çağırıp konuştuğunu söyleyen Soylu, şunları anlattı: “Müfettişi gönderdim. Teftiş heyeti oluşturdum. Olay savcılık safahatında yürüyor. O safahatta da bir gizlilik kararı geldi. Dosyayı arkadaşlarımız defalarca gözden geçirdi. Rabia Naz’ın babasıyla defalarca konuştum, sabır gösterdim. Ama bana hakaret etti, işi kapatmakla suçladı. Bir kez daha çağırdım. CHP İl Başkanıyla basın toplantısı düzenledi. O zaman bile içim soğumadı ona. ‘Siyasi mesele haline getirmenin gereği yok, babadır olabilir’ dedim.”

BABANIN YAPTIĞI NORMAL BİR İŞ DEĞİLDİR

Soylu, sözlerine şöyle devam etti: “Mahkeme sonuçlanacak. Babanın iddia etiği hiçbir bulgu ile karşı karşıya gelmedik. Rabia Naz Komisyonunun kurulması da başka bir tartışma alanıdır. Yürüyen bir mahkemede, bir Meclis komisyonu kurulması buranın tartışma alanıdır. Şunu ifade edeyim, geçen akşamki olay bardağı taşıran olaydır. Adama işkence yapıyor. Adama ‘Sen benim çocuğumun nasıl süründüğünü göster’ diyor. Kanlar akıyor. Oraya gidiyor karı koca, kocayı yere yatırıyor. Karşısında sürekli sözler söylüyor. Videoları bana atmış. Bu normal bir iş değildir. Bugün de annesine aynı meseleleri yapıyor” dedi.

“Milletin anası ağladı! Erken seçime ‘evet’ deriz”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder