24 Ekim 2019 Perşembe

Bir Pazar Günüydü

24 Temmuz pazar günü sabah 05.00 de 7 polis annemin evine geldiler. Eşimi aradıklarını söylediler. Evin her yerini aradılar…bulamayınca çekip gittiler…o gün yaşadıklarımı hiç unutamam.. Eşimi sözde fetö pdy diye bir örgüte üye olmaktan aradıklarını söylediler. Ancak benim eşim hayatı boyunca hiç bir örgüte üye olmamış ve böyle bir faaliyette de bulunmamıştır… Eşim yıllardır özel kurumlarda edebiyat öğretmenliği yapmıştır… Böyle bir suçlamayı hiçbir zaman hak etmemiştir… O günden sonra benim ve ailem için zor günlerimiz başlamış oldu… Eşimi o günden sonra hiç görmedim… Almış başını gitmiş… Haber alamıyorum… Çok endişeliyim… Evimi değiştirmek zorunda kaldım.. Çünkü devamlı polisler gelip eşimi soruyorlar çocuklarım ve ben psikolojik olarak korku ve endişe içinde beklemekteydik… Asıl zor günlerimiz başlamıştı…

Derken benim çalıştığım özel okul da kapatılmıştı… Ve bir anda ben de işsiz kalmıştım.. Bir anda iki çocukla ortada kalakalmıştım… Ne yapacağımı nereye gideceğimi bilemez haldeydim… çocuklarım  iyi bir eğitim arıyorlardı… Ancak şimdi bir köy okuluna yazdırmak zorunda kaldım.. Hem maddi hem de manevi olarak çok zor günler geçiriyoruz… Kızım 6. sınıfa gidiyor, şu an psikolojik olarak bunalıma girmiş durumda, babasının eve gelememesi ve haber alamadığımız için… Tek başıma bu dertlerin üstesinden nasıl gelirim bilemiyorum… Bu sıkıntıların bir an önce bitmesini ve eski işime geri dönmeyi eşime kavuşmayı istiyorum… Bunun için bana ve aileme yardım etmenizi istiyorum…

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/10/24/bir-pazar-gunuydu/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder