18 Mart 2020 Çarşamba

İtalya’dan Türkiye’ye koronavirüs uyarısı: Lütfen evde kalın

Koronavirüs salgınının kasıp kavurduğu İtalya’da yaşayan iş insanı Nurettin Hasman’ın kızı Merve Hasman Salvatori, ülkenin içinde bulunduğu durumu anlatarak Türk vatandaşlarını uyardı.

BOLD – İş insanı Nurettin Hasman’ın İtalya’da yaşayan kızı Merve Hasman Salvatori, koronavirüsle mücadelede bir çok vatandaşını kaybeden ülkedeki son durumu sosyal medya hesabından anlattı.

ARAYI TATİL SANIP YAYDILAR

Türk vatandaşlarına aynı hataları tekrarlamaları konusunda uyarıda da bulunan Hasman “İtalya’da ilk vakalar çıktığında eğitime ara verildi, okullar tatil edildi. İnsanlar bunu bir tatil olarak algıladığı için aileler çocuklarını alıp sağa sola gitti ve virüs böylelikle yayılmaya devam etti” dedi.

’10 GÜNDÜR CEHENNEMİ YAŞIYORUM’

İtalya’da yaşananların Türkiye’de ne kadar yansıtıldığını bilmediğini söyleyen Merve Hasman Salvatorie ”Siz hiç hastanede tüplere bağlı insanlar gördünüz mü? Ya da 37 yaşındaki birini oksijen tüpüyle? Ben 10 gündür cehennemi yaşıyorum. Bu normal grip değil. ‘En fazla hastalanırım. Grip gibi geçer, ben gencim, beni öldürmez’ dediğini duydunuz mu? İş gerçekten ciddi. Lütfen! Burada insan seçiyorlar. İnsan seçmek zorundalar. Çünkü hiçbir ülkenin hiçbir hastanesinin bütün ülkeyi hastanesine alacak kapasiteye sahip olduğunu düşünmüyorum. Lütfen evde kalın” diyerek uyardı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder