11 Haziran 2020 Perşembe

“Hakan Şükür AKP’den ayrıldıktan sonra iş yerinde tacize uğradım”

Hakan Şükür’ün eşi Beyda Şükür, Türkiye’den neden ayrılmak zorunda kaldıklarını anlattı. Eşinin AKP milletvekilliğinden ayrılmasından sonra İstanbul’da bebek ürünleri sattığı butikte Erdoğan yanlıları tarafından taciz edildiğini söyledi.

BOLD – Sekiz ay önce Youtube kanalı açarak futbol yorumları yapmaya başlayan Hakan Şükür, 21. evlilik yıl dönümü hatırasına eşi Beyda Şükür’ü canlı yayında konuk etti. İlk kez canlı yayın yapan Şükür, eşini “Kanalım ilk konuğu” diye takdim etti.

“KALBİMİN VE KANALIMIN SAHİBİ”

Programı 21. evlilik yıl dönümü anısına çektiklerini söyleyen Hakan Şükür, “Eşimi bugüne kadar ikna edememiştim. Hep vazgeçmeye çalıştı. Kanalımı ilk kurduğum günden beri bana katkısı oldu. Kalbimin ve kanalımın sahibi o. Onu tanıdığım günden beri çok mutluyum. Ailesine de çok teşekkür ediyorum. Benim hayatım hep zor geçmiştir. Zor günlerde bir dayanağa ihtiyacı oluyor insanın. Sağ olsun o açıdan beni hiç yalnız bırakmadı. İnşallah bizimle beraber birçok çift yıllarca mutlu olur. Güzel dileklerini ileten herkese çok teşekkür ederiz.” dedi.

“EVLİLİĞİMDE ÇOK GÜZEL ANLAR YAŞADIM”

Beyda Şükür ise “Ben evliliğimde çok güzel anlar yaşadım. Allah herkese böyle evlilik nasip etsin. Eşim çok sabırlı. Sabrına zaten hayranım. Bu kadar sıkıntının içinde her şeye rağmen neşesini eksik etmedi. Çok dürüst. Dürüstlüğüne, zaten inanmasam farklı şeyler olurdu belki. Adaletini, dürüstlüğünü, kalbinin temizliğini çok yakından gördüm.” ifadelerini kullandı.

“İŞ YERİNDE TACİZE UĞRADIM”

5 yıldır Amerika’da yaşayan Şükür çifti, programda Türkiye’den neden ayrılmak zorunda kaldıklarını, İstanbul ve aile özlemlerini de anlattı. İstanbul’da bebek ürünleri üzerine bir butiği olan Beyda Şükür, eşinin AKP milletvekilliğinden ayrılmasından sonra hem kendisinin hem de çalışanlarının parti sempatizanları tarafından tacize uğradığını, çocuklarının ise okul ve arkadaş çevresinde büyük sıkıntılarla karşılaştıklarını söyledi.

GÖZYAŞLARINI TUTAMADI

Programın sonunda, ameliyat geçirdiklerinde, zor günlerinde anne babalarının yanında olmadığı anlatan Beyda Şükür, gözyaşlarını tutamadı. Şükür, yayını “Eşime ve kalbimin sahibine çok teşekkür ediyorum. Birbirimize hediyelerimiz var, çiçek vereceğiz ama onu artık burada yapmayalım.” diyerek kapattı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder