24 Kasım 2020 Salı

Erdoğan ısrarcı olmayıp Bülent Arınç’ın istifasını hemen kabul etti

Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, Arınç’ın AKP’ye ve Cumhur İttifakı’na zarar verdiğini belirtip YİK üyeliğinden istifasını istediğini belirtti. AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın da ısrarcı olmayıp bu istifayı kabul ettiğini aktardı.

BOLD – 4 yıldır Edirne Cezaevi’nde tutuklu bulunan tutuklu muhalif lider Selahattin Demirtaş’ın ve 3 yıldır tutuklu bulunan iş insanı Osman Kavala’nın tutukluluğunu eleştiren Bülent Arınç’ın istifa sürecinde yaşananları yazan Hürriyet yazarı Abdulkadir Selvi, “Arınç ile Erdoğan’ın arasında bir polemik yaşanmıyor. Seviyeli bir konuşma gerçekleşiyor. Karşılıklı olarak bir kırgınlık ifadesi kullanılmıyor” dedi.

ERDOĞAN TELEFON ETTİ

Hükumete yakınlığıyla bilinen Hürriyet gazetesi yazarı Abdulkadir Selvi, Arınç’ın Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu (YİK) üyeliğinden istifa sürecinde yaşananları kaleme aldı. Selvi’nin yazısının ilgili bölümünde şu ifadeler yer aldı: “Randevu talebi Arınç’tan geliyor ama Cumhurbaşkanı telefonla arıyor. Karşılıklı olarak diyalogların yaşandığı bir görüşme gerçekleşiyor. Arınç, “Ben isimler konusunda konuştuğum için yanlış yaptım. Onu kabul ediyorum. İsimler üzerinde konuşmamalıydım. Ama ben sadece bunları söylemedim. 4 saatlik programda şunları da anlattım” diye bir özet yapıyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan sabırla dinliyor.”

İSTİFA VAR, KIRGINLIK YOK

Arınç’ın, “İsimler üzerinde konuşmakla hem partiye, hem size, hem cumhur ittifakına zarar verdim. Partimden ayrılmayacağım. Ama müsaade ederseniz Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu üyeliğinden istifa edeceğim” dediğini belirten Selvi, “Cumhurbaşkanı, “Peki o zaman” diye karşılık veriyor. Tabii ki zor bir durum. Ancak edindiğim bilgiye göre Arınç ile Erdoğan’ın arasında bir polemik yaşanmıyor. Seviyeli bir konuşma gerçekleşiyor. Netice itibarıyla bir istifa konuşması ama karşılıklı olarak bir kırgınlık ifadesi kullanılmıyor” dedi.

Anne ve babayı cezaevine gönderip üç çocuğu ortada bıraktılar

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder