25 Aralık 2020 Cuma

Eğitim İş Sendikası, Hamza Yerlikaya’nın isminin okullardan silinmesi için MEB’e başvurdu

Eğitim İş Sendikası, sahte lise diploması mahkeme kararıyla tespit edilen Gençlik ve Spor Bakan Yardımcısı, Vakıfbank Yönetim Kurulu üyesi ve eski güreşçi Hamza Yerlikaya’nın Sivas ve Konya’daki okullardaki isminin silinmesi için Milli Eğitim Bakanlığına başvurdu.

BOLD – Eğitim İş Sendikası, Milli Eğitim Bakanlığına başvurarak, sahte lise diplomasıyla gündeme gelen Hamza Yerlikaya’nın güreşte kazandığı madalyalar sonrası memleketi Sivas’ta bir ortaokula ve Konya’da bir liseye verilen adının silinmesini istedi.

Sendika, bakanlığın talebi reddetmesi durumunda Yerlikaya’nın isminin okullardan silinmesi için dava açacak.

Hamza Yerlikaya ortaokul

SAHTE DİPLOMALI BİRİNİN ADI OKULLARDA YAŞATILAMAZ

Eğitim İş Sendikası Genel Başkanı Orhan Yıldırım, “Sahte diplomalı birinin adı, gerçek diploma veren okullarda yaşatılamaz. Karatay’daki spor lisesi ve Sivas’taki ortaokulun tabelaları bir utanç abidesidir. Öğrencilere doğruluk, dürüstlük, hak ve adalet böyle aşılanamaz. Bakanlığa başvurup, Yerlikaya’nın adının okullardan silinmesini isteyeceğiz. Dava da açacağız” dedi.

Bakanlık sınav yaptı, mülakat sonuçlarını açıklamadı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder