16 Ekim 2019 Çarşamba

Erdoğan’ın ‘Çılgın Proje’sine İmamoğlu’ndan veto: ‘Kanal İstanbul ile ilgili olumlu fikrim yok’

Avcılar Belediyesini ziyaret eden Ekrem İmamoğlu, Kanal İstanbul ile ilgili düşüncelerini soran gazetecilere, ‘Kanal İstanbul’la ilgili fikrim net. Olumlu bir fikrim yok’ diye konuştu.

BOLD – İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, ilçe belediye ziyaretlerini Avcılarla sürdürdü.

FİKRİM NET

Gazetecilerin Kanal İstanbul projesine ile ilgili sorularına İmamoğlu şöyle cevap verdi, “Ben Küçükçekmece Gölü’nün ve İstanbul’un birçok kimlikli alanının, tarihi süreçte kendini bulmuş coğrafyasının, mümkün olduğu kadar bozulmamasından yana bir kişiyim. Bu bakımdan daha önce de söyledim. Benim Kanal İstanbul’la ilgili fikrim net. Olumlu bir fikrim yok. Bunu biz bütün İstanbul’la da paylaşmayı düşünüyoruz. Dolayısıyla ben oradaki tarihi kalıntıyı önemsiyorum. Yerinde de göreceğim. Bütün Türkiye’nin, Dünyanın görmesini isteriz. Bu coğrafyalara baktığınızda Allah’ın lütfu, dünya güzeli. Böyle güzelliği geleceğe nasıl taşırız endişesiyle hareket edersek İstanbul’a layık yöneticiler oluruz. Baktığımız pencere bu. Bu ön fikirle, hocamızla da gezince görüşlerimizi paylaşırız.”

74 yaşındaki Ekrem Yaşlı, Kürtçe konuştuğu gerekçesiyle saldırıya uğradı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder