17 Ekim 2019 Perşembe

Yasin ASLIYANIK – Gardiyan Abla

Bebekler tutsak tutulmaz
Demir parmaklık bırakmaz
Bugün gene ne oynasak
Her yer beton, taş-toprak yok
Haydi duy gardiyan abla
&
Senin hiç çocuğun var mı?
Oyuncak getir koğuşa
Babası yokken ağlar mı?
Saçım ser dizine okşa
Haydi sev gardiyan abla
&
Bilirsin anam masummuş
Müdür amcaya söylesen
O yalnız kitap okumuş
Beni ne çok sever bir bilsen
Haydi gör gardiyan abla
&
Sarı bülbül ötmez olmuş
Ayrılmış candan canandan
Ben gibi kafese konmuş
Özlem çırpar kanadından
Haydi bak gardiyan abla
&
Kağıt, boya var hazırız
Resimler yapayım sana
Mavi gökler, gülen yıldız
Buseyle gönlüm alsana
Haydi sar gardiyan abla
&
Babam çoktandır sormuyor
Onu sarmayı özledim
Saçıma elini koymuyor
Ondan kokmayı özledim
Haydi sor gardiyan abla
&
Üzdüm mü gardiyan abla?
Niçin saklanıp ağladın?
Onun gelmesini sağla
Aman ha annem duymasın
Haydi sus gardiyan abla
&
Oyuncak getir koğuşa
Haydi be gardiyan abla
6 Ekim 2019
Bu şiir “Tutsak Bebekler”e ithafen yazılmıştır.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/10/17/yasin-asliyanik-gardiyan-abla/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder