8 Ocak 2020 Çarşamba

AKP’li başkana tarihi eser kaçakçılığı suçlaması

Çorum Belediye Başkanı AKP’li Halil İbrahim Aşgın, yol çalışmalarında ortaya çıkan lahitin “çaktırılmadan götürülmesi” talimatını verdiği görüntüler için 1 milyon lira teklif ettiği öne sürüldü.

BOLD – Çorum Belediye Başkanı AKP’li Halil İbrahim Aşgın’ın, videosunu çeken bir şahsa görüntüleri yayınlamaması için 1 milyon TL teklif ettiği iddia edildi. Şahıs, başına bir şey gelmesi halinde sorumlusunun Aşgın olduğunu kaydetti.

“ÇAKTIRMADAN TOPLAYIN GÖTÜRÜN” TALİMATI VERMİŞ

Cumhuriyet’ten Seyfettin Mete’nin haberine göre kent merkezinde yol çalışması sırasında lahite rastlanıldığını duyması üzerine Aşgın’la görüştüğünü söyleyen Mesut Kum ifadesinde, “Lahitin devletimize geçmesini istediğim için önceden samimi olduğum Aşgın’a 3 Kasım 2019’da durumu aktardım. Aktarırken de görüşmemizin görüntüsünü çektim” dedi. Olayla ilgili CİMER’e görüntüleri ulaştırdığını belirten Kum, “Benden görüntülerin olduğu CD’yi istediler. Görüntülerde başkan, ‘Lahiti çaktırmadan toplayın götürün’ talimatını verdi” dedi.

GÖRÜNTÜLER KARŞILIĞINDA 1 MİLYON TL TEKLİF ETMİŞ

Kazıdan bir hafta sonra Aşgın ile karşılaştığını aktaran Kum, “Sana bu olayı Sinan mı yaptırdı” diye sordu. Kendisini tanımıyorum dedim. Bana videoları yayımlamamam karşılığında 1 milyon teklif etti. Ben kabul etmedim. Gerekli soruşturmanın yapılmasını istedim. Başıma herhangi bir şey gelmesi durumunda sebebi Halil İbrahim Aşgın’dır” dedi.

Ekrem İmamoğlu: Akşamdan sabaha karar verilmiş projeler üzerinden tartışıyoruz!

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder