26 Mayıs 2020 Salı

“Davutoğlu ve Babacan’a kumpası bozmak boynumun borcu”

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, AKP iktidarının Babacan ve Davutoğlu’na kumpsa kurduğunu iddia etti. “İmamoğlu’nun seçimi kazanmasını nasıl yaptılar? YSK’da kumpas kurdular. Babacan ve Davutoğlu için de kuruyorlar. Bu kumpası bozmak boynumun borcudur” ifadelerini kullandı.

BOLD – Milletvekili transferi tartışmalarına dair konuşan Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, daha önce İyi Parti’ye kurulmak istenen kumpasın şimdi DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan’la Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu’na kurulmak istendiğini söyledi. “Ekrem İmamoğlu’nun seçimi kazanmasını nasıl yaptılar. YSK’da kumpas kurdular. Şimdi Babacan ve Davutoğlu için de kumpas kuruyorlar. Bunu bozmak benim boynumun borcudur” dedi.

BAHÇELİ, BEN BUNLARDAN BIKTIM DER SEÇİME GİDİLİR

Seçime gidilip gidilmeyeceğine AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ile Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin karar vereceğini belirten CHP Genel Başkanı, “Parlamento AKP, MHP ve Erdoğan’ın vesayeti altında. Erken seçime Erdoğan karar verir. Bahçeli de ‘Ben bunlardan bıktım, ekonominin hali ortada’ der erken seçim ister. Seçim bildirgemiz dahil seçime hazırız. Karar alırlar almazlar onların bileceği iş” diye konuştu.

GİDECEĞİNİ GÖRÜYOR BEYEFENDİ

CHP’li iki ismin tutuklanmasıyla ilgili Erdoğan’a yüklenen Kılıçdaroğlu, “Cumhurbaşkanı CHP’yi her konuşmada bir şekilde suçluyor. Bazen ahlak sınırlarını da aşıyor. (Adana Yüreğir’de) Kaymakamın koruması elinde silah, mermiyi namluya veriyor, kim suçlu burada? Videoyu gizlediler, biz bulduk. Eski bir partilimizi (İzmir’de) tutukladılar. Kardeşim (Cami hoparlöründen Çav Bella çalınması) kim yaptıysa gidip bulmuyorsun dedim. Kesinlikle provokasyon. Gideceğini görüyor beyefendi” yorumunu yaptı.

Kılıçdaroğlu’ndan Erdoğan’a Dişli göndermesi: “İşin başında olan Cumhurbaşkanı’dır”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder