24 Haziran 2020 Çarşamba

Gökçek’in hortum göndermesine takipçilerinden yanıt: ‘Hortumun kralını kim yaptı herkes biliyor’

İstanbul’da dün etkili olan fırtına ve hortum yüzünden, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nu hedef gösteren paylaşımlar yapan Melih Gökçek’e takipçilerinden yanıt gecikmedi.

BOLD- İstanbul’da dün meydana gelen şiddetli fırtına ve sağanak yağış hayatı olumsuz etkiledi. Tıkanan trafikte sürücüler zor anlar yaşarken, bazı ev ve iş yerlerini de su bastı. Fırtınayla beraber Çatalca ve Hadımköy bölgelerinde de hortum oluştu. Özellikle Hadımköy’de etkili olan hortum fabrika çatılarını uçurdu. Uçuşan parçalar otoyolda seyir halindeki araçların üzerine yağdı. İstanbul Valisi Ali Yerlikaya fırtınada 1 kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı.

BÖYLE HORTUM GÖRMEDİK

Öte yandan, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden el çektirilen Melih Gökçek, sosyal medya hesabından, İstanbul’da yaşanan fırtına ile ilgili İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nu suçlayıcı bir paylaşım yaptı. Gökçek paylaşımında şu ifadeleri kullandı, ”İstanbul İstanbul olalı böyle hortum görmedi. Her şey güzel olacaktı… Böyle hortum görmedik…Yalan mı İmamoğlu?”

SORUNUNU MİKAİL’LE ÇÖZ

Gökçek’in takipçileri bu paylaşıma anlam veremedi. Paylaşıma gelen yorumlarda, Gökçek’e doğa olaylarının İmamoğlu ile ne ilgisi olduğu soruldu. Bir sosyal medya kullanıcısı yorumunda, ‘Sıkıntın varsa Mikail’le çöz’ derken, bir başka kullanıcı ise, ”Hortumun kralını kim yaptı herkes biliyor” ifadelerini kullandı.

İstanbul’da hortum dehşeti: Fabrikalarının çatıları sürücülerin üzerine yağdı

 

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder