7 Ağustos 2020 Cuma

“Babam bize ilgi göstermezken Taha’nın üzerine titriyordu ‘acı çeksin’ diye öldürdüm”

Antalya Manavgat’ta 8 yaşındaki kardeşi Seyit Taha Y’yi ormanlık alanda bıçaklayarak öldüren Sinan Y, “Babam bana ve diğer kardeşime ilgi göstermezken Taha’nın üzerine titriyordu. Sevmeme rağmen babam acı çeksin diye öldürdüm. 15 gündür tasarlıyordum” dedi.

BOLD – Babasının kardeşine sevgisini kıskanan 18 yaşındaki Sinan Y, 8 yaşındaki Seyit Taha Y’yi Antalya Manavgat’ta ormanlık alanda bıçaklayarak öldürdü. Mahkeme ifadesinde, “Babam bana ve diğer kardeşime ilgi göstermezken kardeşim Taha’nın üzerine titriyordu. Bu yüzden sırf babam acı çeksin diye sevmeme rağmen kardeşimi öldürdüm. 15 gündür onu nasıl öldüreceğimi tasarlıyordum” diye konuştu.

EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ’NE KENDİSİ GİTTİ

Manavgat İlçe Emniyet Müdürlüğüne giderek kardeşi Seyit Taha Y’yi, Kasaplar Mahallesi Türkbeleni mevkisinde ormanlık alanda bıçaklayarak öldürdüğünü söyleyen 18 yaşındaki Sinan Y, polisteki işlemleri sonrası Manavgat Devlet Hastanesi’ne sağlık kontrolüne götürüldü. Ardından adliyeye sevk edildi.

Sinan Y. (solda) ve öldürdüğü kardeşi Seyit Taha Y.

Cumhuriyet Savcısına verdiği ifade akabinde tutuklanma istemiyle sulh ceza hakimliğine gönderildi. Buradaki ifade esnasında hakimle de tartıştığı iddia edilen sanık, “Kardeşimi öldürmem için herhangi bir sebep yoktu. Ben bilerek ve isteyerek öldürdüm” dedi ve ‘yakın akrabayı kasten öldürmek’ suçundan tutuklandı.

ALTI AYDIR KARANLIK ODASINDA YAŞIYORDU

Sinan Y’nin mahkemeye çıkarıldığı sırada Manavgat Adliyesi girişinde bekleyen akrabaları, şahsın psikolojik problemleri olduğunu, kendisini psikologa götürmek isteyen ailesine ‘ben deli miyim, siz delisiniz’ diye mukabele ettiğini, son 6 aydır perdeleri tamamen kapalı odasından sadece yemek ve tuvalete için çıktığını, tuvalete girip ışığı kapatarak 1 saat kadar kendi kendine konuştuğunu belirtti.

Tanı kiti yok, belirti gösterenler evlerine gönderiliyor

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder