6 Ağustos 2020 Perşembe

Hüseyin Yüce: 1431 gündür içerideyim, 80 gündür hukuk dışı bırakılmıyorum, 17 dilekçe verdim

46 aydır tutuklu olan Burdurlu esnaf Hüseyin Yüce hapisten seslendi: “1431 gündür içerideyim, 80 gündür hukuk dışı bırakılmıyorum, 17 dilekçe verdim.”

BOLD – Burdur E Tipi Cezaevinde tutuklu Hüseyin Yüce, denetimli serbestlik zamanı geldiği halde tahliye edilmiyor. Cemaat soruşturmaları kapsamında tutuklanan Hüseyin Yüce 1431 gündür hapiste. 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırılan ve 13 Mayıs 2020’de cezasının yatarı dolan Yüce, defalarca dilekçe vermesine rağmen 2,5 aydır serbest bırakılmadı.

“NAFİLE, DOSYAMI İNCELEMİYORLAR”

3 Ağustos 2020’de babasıyla kapalı görüş yapan kızı Vesile Cingöz, babasının söylediklerini sosyal medya hesabında paylaştı: “Babam dün diyor ki: Kızım içerideki 1431. günümdeyim. Ve hukuk dışı 80 gündür bırakılmıyorum. Son 2.5 ayda 17 dilekçe verdim ama nafile. Dosyamı incelemiyorlar. Ben dilekçe vermeye devam edeceğim. Her gününü saymış içeride. Lütfen @TCYargitay Hüseyin Yüce’nin dosyasını inceleyin.”

Eşi ve erkek kardeşi de aynı cezaevinde tutuklu olan Vesile Cingöz şöyle devam etti: “Hem cezaevine eşimi ziyarete hem de babam için adliyeye dilekçe vermeye gidiyorum. Bu 2.5 ayda kaçıncı dilekçemiz. Artık dilekçelerimizi işleme alın.”

TANIK İFADESİ: DİNİ SOHBETLERE GELİYORDU

Burdur’un Bucak ilçesinde esnaflık yapan Yüce, kendi iş yerini sattıktan sonra bir tarhana dükkanında çalışıyordu. Tanık ifadelerine dayanılarak tutuklanan Hüseyin Yüce, dini sohbetlerde görüldüğü için örgüt üyesi olmak iddiasıyla yargılandı.

“Babam, abim, eşim içeride, ben yeni çıktım, ailemiz darmadağın”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder