4 Ağustos 2020 Salı

Tutuklu gazeteci Ahmet Böken’den evin kedisine mektup: ‘Birkaç miyavla sevgilerimi ilet sevdiklerime’

Mektubu kedi silueti ile süsleyen gazeteci Ahmet Böken, hiç görmediğim halde seviyorum dediği Mia’dan birkaç miyavla sevdiklerine sevgilerini iletmesini istedi.

BOLD- 15 Temmuz’un ardından tutuklanan ve 4 yıldır tutuklu bulunan, TRT Haber Kanalı eski Koordinatörü Ahmet Böken’in kızı Esma Böken babasının cezaevinden evin kedisine yazdığı mektubu paylaştı.

SEN YAZAMAYACAĞINA GÖRE…

Mektupta Böken, hiç görmediği Mia adlı kediye, ”Sen bana yazamayacağına göre ben sana yazayım dedim. Bizim eve gelmende önemli bir payım var. Yokluğumda bizimkilerin bir nebze olsun hoş vakit geçirmelerine katkı sağlayacağını düşünmüştüm. Öyle de oldu” diyerek seslendi.

Mektubu kedi silueti ile süsleyen Böken, hiç görmediğim halde seviyorum dediği Mia’dan bir kaç miyavla sevdiklerine sevgilerini iletmesini istedi.

Türkiye’de tutuklu bulunan gazetecilerin sesi olmaya çalışan Jailed Journos adlı sosyal medya hesabı da Esma Böken’in mesajını takipçileriyle paylaştı.

Sanatçı Şanar Yurdatapan: Türkiye’nin bundan daha kötü bir zamanını görmedim

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder