25 Ocak 2021 Pazartesi

Oğuzhan Müftüoğlu’ndan Perinçek’in sözlerine tepki: Soytarılık

Türkiye devrimci hareketinin önde gelen isimlerinden Oğuzhan Müftüoğlu, Perinçek’in, “Deniz Gezmişler, Mahir Çayanlar benim emrimdeki kişilerdir” sözlerini “soytarılık” olarak niteleyerek, “Bence dengesiz bir insan. Aklının yerinde olduğunu düşünmüyorum” dedi.

BOLD – Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek’in “Deniz Gezmişler, Mahir Çayanlar benim emrimdeki kişilerdir” açıklamasına tepki gösteren Türkiye devrimci hareketinin önde gelen isimlerinden Oğuzhan Müftüoğlu, “Denizlerin, Mahirlerin böyle bir soytarılığa alet edilmesini doğru bulmuyorum” dedi.

68 GENÇLİK HAREKETİ LİDERİYDİM

Perinçek, partisindeki istifalar üzerine geçen günlerde katıldığı bir programda yaptığı açıklamalar esnasında, “Ben 1968 gençlik hareketinin lideriyim. Deniz Gezmişler, Mahir Çayanlar benim emrimdeki kişilerdir. Silahlı mücadele girişimi başlayınca, onların karşısına ben çıktım ama gene çıkarım” ifadelerini kullandı. Tepkiyle karşılanan ifadeler hakkında Türkiye devrimci hareketinin önde gelen isimlerinden, BirGün yazarı Oğuzhan Müftüoğlu, Hürriyet’ten Turan Yılmaz’a açıklamalarda bulundu.

AKLININ YERİNDE OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM

“Denizlerin, Mahirlerin böyle bir soytarılığa alet edilmesini, ilgi çekmek için abuk sabuk konuşulmasını doğru bulmuyorum. Saçma sapan konuşmalar” diyen Müftüoğlu, “Bunlar ancak bir paranoyak, megolaman insanın söyleyebileceği şeyler. İlgi çekmek, hava atmak için mi söyleniyor? Pek de aklının yerinde olduğunu düşünmüyorum. Ben Dev-Genç’in 1970 öncesindeki merkez yürütme kurulu üyesiydim. Perinçek’in Dev-Genç’te herhangi bir görevi yoktu. Sonraki dönemdeki zigzaglarını herkes biliyor. Bence dengesiz bir insan. İzlediği siyasetin de solla bir ilgisi yok” dedi.

4 yılda tam 41 insan Türkiye cezaevlerinde kanser olup öldü

Oğuzhan Müftüoğlu’ndan Perinçek’in sözlerine tepki: Soytarılık yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder