10 Nisan 2021 Cumartesi

AB Konseyi Başkanı Michel: Geceleri uyuyamıyorum

AB Konseyi Başkanı Charles Michel, Ankara’da yaşanan protokol krizinin ardından yaptığı son açıklamada, “O günden beri geceleri iyi uyuyamıyorum çünkü sahneler kafamda tekrar tekrar canlanıyor. Mümkün olsa geri dönüp düzeltmek isterdim” dedi.

BOLD – AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın, AB Komisyonu Başkanı Ursula von der Leyen ve AB Konseyi Başkanı Charles Michel ile görüşmesinin ardından yaşanan protokol krizinin yankıları sürüyor.

Avrupa Komisyonu Başkanı Von der Leyen’in Cumhurbaşkanı Erdoğan’la yapılan görüşmede ayakta kalması sonrası koltuk krizinde eleştirilen AB Konseyi Başkanı Charles Michel açıklama yaptı. Almanya merkezli Handelsblatt gazetesine konuşan AB Konseyi Başkanı, “Mümkün olsa geri dönüp bunu düzeltmek isterdim. O günden beri geceleri iyi uyuyamıyorum çünkü sahneler kafamda tekrar tekrar canlanıyor” dedi.

Erdoğan’ın geçen salı günü Cumhurbaşkanlığı Sarayında Avrupa Birliği liderleri ile yaptığı görüşmelerde Avrupa Komisyonu Başkanı Ursula von der Leyen’e yer gösterilmemiş, AB Komisyonu’nun ilk kadın lideri, Erdoğan ve Michel yerleştirilen iki sandalyeye oturduktan sonra ayakta kalmıştı. Daha sonra çekilen görüntülerde von der Leyen’in mevkidaş olmamalarına rağmen Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile karşılıklı, Erdoğan ve Michel’den uzakta bir kanepede oturması dikkat çekmişti.

İtalya Başbakanı Mario Draghi, bu görüntülerin ardından Erdoğan’a yönelik olarak ‘diktatör’ ifadesini kullanmıştı.

Saray’daki protokol krizinde AB kurumları birbirini ve Türk tarafını suçladı

AB Konseyi Başkanı Michel: Geceleri uyuyamıyorum yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder