8 Nisan 2021 Perşembe

Mal varlığı dondurulan Akın İpek’in oğlu Ali İpek: Ben ne suç işledim?

Eğitim için 5 yıldır Londra’da yaşayan ve hakkında herhangi bir soruşturma bulunmayan İpek Holding’in sahibi Akın İpek’in büyük oğlu Muhammed Ali İpek, mal varlığının dondurulmasına tepki gösterdi.

BOLD – Süleyman Soylu ve Lütfi Elvan’ın onayladığı kararla mal varlıkları dondurulan Akın İpek’in çocuklarından Muhammed Ali İpek, bu duruma İsyan etti. Resmi Gazete’de dün yayınlanan listede adı olan ve kişisel bilgileri internet ortamında paylaşılan Muhammed Ali İpek, yapılanların ne insanlığa ne de Müslümanlığa sığdığını söyledi.

“BEN VE KIZ KARDEŞLERİM NEDEN BU LİSTEDEYİZ?”

Twitter hesabından paylaşımda bulunan Ali İpek, “Terör örgütü üst düzey yöneticileri başlığı altında Muhammed Ali İpek diye benim ve daha hayatlarının baharındaki kız kardeşlerimin ismi geçiyor. Bırakın terör örgütü yöneticiliğini, bizim tüm hayatımız boyunca, benim, kız kardeşlerimin ve ailemin hiçbir ferdinin, terör suçuna bulaşmış tek bir kişiyle dahi bir bağlantısı olmadı ve olamaz. 5 yıl geçti, tespit edilemedi. Ben, kız kardeşlerim ve ailem neden bu listedeyiz?” diye sordu.

“BEN NE SUÇ İŞLEDİM, CEVABI YOK”

Eğitim için beş yıldır Londra’da yaşadığını ifade eden Ali İpek, yayınlanan listede olmayı asla kabul etmediğini vurguladı: “5 yıldır, 23 yaşımda eğitim için geldiğim Londra’da kendi halinde yaşayan bir insanım. Yayınlanan listede olmayı asla kabul etmiyorum, etmiyoruz. Vatanıma neden dönemiyorum? Çünkü birilerinin canı beni terörist ilan etmek istemiş. Ne terör suçu işlemişim diye sorsam verdikleri bir cevap yok. Muhammed Ali İpek olarak ben neden vatanıma dönemiyorum? Dönersem neden hapse girmek zorundayım? Ben ne suç işledim? Hiçbirinin cevabı yok. 5 yıldır yok. Din, dil, ırk, inanç ayrımı yapmaksızın herkes için HAK HUKUK ADALET istiyorum! Çok mu şey istiyorum? Bu yapılanlar ne insanlığa, ne Müslümanlığa ne de başka bir inanca sığar. Yeter artık!”

İPEK AİLESİNDEN 5 GENÇ LİSTEDE

Resmi Gazetede yayımlanan dün Hazine ve Maliye Bakanlığı kararına göre, 6415 sayılı Terörizmin Finansmanının Önlenmesi Hakkında Kanun gerekçe gösterilerek Hizmet Hareketi ile ilişkilendirilen 205 kişinin Türkiye’deki malvarlığı donduruldu. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Hazine ve Maliye Bakanı Lütfi Elvan’ın onayladığı kararla iş adamı Akın İpek’in çocukları Muhammed Ali, Esma ve Esra İpek, 79 yıl hapse mahkum edilen Tekin İpek’in oğlu Metin Ali İpek’in de malvarlığı donduruldu. Listede Akın ve Tekin İpek’in kardeşi Pelin İpek Zenginer’in 1997 doğumlu kızı Betül Zenginer de var.

Hedef İpek Ailesi: 23 yaşında bir gencin mal varlığını dondurmak!

 

Mal varlığı dondurulan Akın İpek’in oğlu Ali İpek: Ben ne suç işledim? yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder