3 Nisan 2021 Cumartesi

CHP’li vekil Turkcell’de 100 bin euro maaş alan AKP’lileri açıkladı

CHP Milletvekili Deniz Yavuzyılmaz, AKP’li isimlerin de bulunduğu Turkcell Yönetim Kurulu üyelerine yıllık 100 bin euro maaş verildiğini belirtti.

BOLD – Türk Telekom Yönetim Kurulu üyelerinin Saray ve Bakanlıklarda çalışan isimler olduğu ortaya çıkaran CHP Zonguldak Milletvekili Deniz Yavuzyılmaz, bu kez de Turkcell’deki AKP’li bürokrat ve siyasetçileri açıkladı.

2010’DAN BUGÜNE EURO ÜZERİNDEN BALLI MAAŞ

Sosyal medya hesabından yönetim kurulu tutanaklarını paylaşan Yavuzyılmaz, yönetim kurulu başkanının yıllık 250 bin, üyelerin ise 100 bin euro maaş aldıklarını ifade ederek, “2010 yılında belirlenen bu tutarlar bugüne kadar hiç değişmedi” dedi. Sözcü’nün haberine göre Deniz Yavuzyılmaz, Turkcell Yönetim Kurulu’nda görev yapan isimleri de yıl yıl açıkladı. Turkcell yönetiminde bir dönem yer alan Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Hilmi Güler ile Kültür ve Turizm eski Bakanı Atila Koç’un görevleri sona erdi.

TURKCELL YÖNETİMİNDEKİ AKP’Lİ İSİMLER

Atilla Koç: 59. Hükümet Kültür ve Turizm Bakanı.
Hilmi Güler: 58-59 ve 60. Hükümet Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı ve halen Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı.
Bekir Pakdemirli: 10 Temmuz 2018 tarihinde AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan tarafından Tarım ve Orman Bakanı olarak görevlendirildi.
Bülent Aksu: Türkiye Cumhuriyeti Hazine ve Maliye Bakan Yardımcısı, Turkcell Yönetim Kurulu Başkanı
Hüseyin Aydın: 26 Mart tarihinde görevinden ayrılan Türkiye Bankalar Birliği Başkanı ve Ziraat Bankası eski Genel Müdürü
Arif Demirkıran: AKP 24. dönem Siirt Milletvekili Demirkıran, halen yönetim kurulu üyesi

Cezaevine götüren polisler Gergerlioğlu’nu öldürmekle tehdit etmiş

CHP’li vekil Turkcell’de 100 bin euro maaş alan AKP’lileri açıkladı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder