25 Mayıs 2021 Salı

Yıldırım’ın hayır hasenat yarışı

Gazeteci Nedim Hazar, “Bu hayır hasenat işlerine niye bulaştım bilmem ama kurcalamaya devam edeceğim” dedi ve Binali Yıldırım’ın oğlu Erkan Yıldırım’ın Venezuela ziyaretinin bilinmeyenlerini yazdı.

BOLD – Türkiye’nin Venezuela’ya yardım yaptığını ancak bunun, sözü edilen tarihten aylar önce Temmuz 2020’de yapıldığına dikkat çeken Nedim Hazar, yardımlarla ilgili havuz medyasında sayısız haber çıktığına dikkat çekti. “Türkiye, 15 ton yardım yollamış ve ala-yı vala ile her yerde bu yardımları duyurmuşlar” diyen Hazar, yardım paketinin içeriğini de Anadolu Ajansı’nın detaylı olarak verdiğini kaydetti. Hazar, AA’nın haberinde yardımın Kovid-19 ile ilgili olduğunu söylense de 15 tonluk paketin içeriğinde bir miktar maske ve biraz test kiti, bol bol çocuk bezi ve maması ile yanık kremi olduğunu da sözlerine ekledi.

Haberlerde Erkan Yıldırım’dan hiç söz edilmediğini aktaran Hazar, şöyle devam etti: “Bu arada enteresan bir açıklama da AKP İstanbul Milletvekili Serkan Bayram’dan geldi. Bayram’a göre Erkam Yıldırım oraya giden resmi heyetin içinde değildi ve kendi imkanlarıyla gelmişti. Üstelik geliş sebebi de birazcık farklıydı: Filistin Camisi’nin yapım süreci vardı. Oraya destek olundu. Maarif Vakfı’nın okulunun resmidir, o. Hayırsever iş adamı olarak müteşekkir olduk.”

Cami meselesinin de 4 yıl öncesinin konusu olduğunu vurgulayan Hazar, yazısının devamında uyuşturucu ağına ilişkin önemli değerlendirmeleri grafiklerle anlattı.

İşte Nedim Hazar’ın TR724’teki “Karakas’tan İzmir’e yol gider” başlıklı yazısının tamamı…

Yıldırım’ın hayır hasenat yarışı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder