14 Ağustos 2019 Çarşamba

D&R muhalif gazetecilere sansür uyguluyor

D&R’ın muhalif gazetecilerin kitaplarını müşterilerine ‘yok, kalmadı, gelmedi’ diyerek satış yapmadığı iddia ediliyor. Konuyla ilgili 3 gazeteci takipçilerinden aldığı şikayetleri sosyal medyadan paylaştı.

BOLD – Doğan Kitap’a ait D&R Kitapevi muhalif gazetecilerin kitaplarını satmamakla suçlanıyor. Konuyu ilk olarak geçen hafta yayımlanan kitabı Şehvetiye Tarikatı’nı satın almak isteyen takipçilerinin şikayeti üzerine duyduğunu söyleyen İsmail Saymaz dile getirdi. İsmail Saymaz kitapevinin sansürünü sosyal medya hesabından duyurdu.

BU KİTAP ANONİM DEMİŞLER

Saymaz’ın paylaşımı bir skandalı daha ortaya çıkardı. AKP dönemindeki İBB yolsuzluklarını ortaya çıkaran gazeteci Murat Ağırel de aynı kitapevinin mağduru olduğunu belirtti. Ağırel mesajında ”Emin ol doğrudur. Benim kitabım ile ilgili Adana D&R bu kitap Murat Ağırel’in değil anonim demişler” ifadelerini kullandı.

D&R’I ŞİMDİDEN UYARIYORUM

D&R mağazalarının sansürüne maruz kalan bir diğer gazeteci Barış Yarkadaş oldu. Son kitabı ‘Umut Yeşerdi’yi D&R tarafından sansür uygulandığını söyleyen Barış Yarkadaş Rekabet Kurulu’na başvuracağını söyledi.

Yarkadaş paylaşımında, ”İsmail, D&R benim son kitabım Umut Yeşerdi’yi de satmıyor. Bu konuyla ilgili olarak bayramdan sonra Rekabet Kurulu’na başvuracağım. D&R’ı şimdiden uyarıyorum” dedi.

Hükumetle gizli pazarlığı deşifre olan Türk-İş Başkanı: ‘İşçileri utandıracak bir şey yapmadım’

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder