14 Ağustos 2019 Çarşamba

Hükumetle gizli pazarlığı deşifre olan Türk-İş Başkanı: ‘İşçileri utandıracak bir şey yapmadım’

Bakanla konuşması sırasında açık kalan kanal mikrofonlarına hükumetle yaptığı gizli pazarlığın detayları yansıyan Türk-İş Başkanı Atalay, “Ben işçileri utandıracak bir şey yapmadım” dedi.

BOLD – Türk-İş Konfederasyonu Başkanı Ergün Atalay açık mikrofondan gündeme bomba gibi düşen skandal sözleri ile ilgili konuk olduğu bir televizyon programında açıklama yaptı. Görüşmeler sırasında mikrofonu açık unutup “Uzasa işi karıştıracağız. En azından kapattım böyle” ifadelerini kullanan Atalay, kendini savundu.

Atalay, “Ben işçileri utandıracak bir şey yapmadım. Beni tanıyan , bizim geçmişimizi bilenler tanır” dedi. Türk-İş Başkanı şunları söyledi: “Ben işçileri utandıracak bir şey yapmadım. Beni tanıyan, bizim geçmişimizi bilenler tanır. Biz her zaman işçilerden yana olduk, olmaya da devam edeceğiz.”

Konuşmasının devamında Atalay, işçilerin ve emeklilikte yaşa takılanların (EYT) sorunlarını çözene kadar bunları her yerde dile getirmeye devam edeceğini söyledi.

O SKANDAL SÖZLER

Türk-İş Başkanı Ergün Atalay, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk ile bir araya gelmişti. Önünde duran kanal mikrofonlarını unutan Atalay, “Uzasa işi karıştıracağız. En azından kapattım böyle” demişti. Atalay’ın bu sözleri kamuoyunda büyük tepki çekmişti.

Hükumetin işçiye teklif ettiği zam için Türk-İş’ten teşekkür!

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder