17 Ağustos 2019 Cumartesi

Evinde Oturan Eşim mi Darbeci? 

Merhaba, ben Aydın’dan yazıyorum. Bu zor günlerimde sizin vasıtanızla derdimi duyurabilirim diye yazıyorum. Eşimle mutlu bir hayat sürerken her şey 3 yıl önce değişmeye başladı. Eşim her zaman işine sadık ve polis olduğu için de çok çalışan biriydi. Kamuoyunda 17/25 Aralık olayı diye bilinen tarihten sonra nedense eşimi önce şubeden başka şubeye verdiler. Bir süre sonra da başka bir şubede buldu kendini. Şimdi biter derken bu sefer personel emrine alıp boş bir odaya koyup aylarca öyle oturttular. Bu arada benim de tayinim Aydın’a çıktı. Mecburen Aydın’a taşındık. Eşim de eş durumu tayinini istedi ama bir türlü izin vermediler. Hakkı olmasına rağmen zorluk çıkarttılar kanunlara aykırı davranıp aile birliğimizi bozdular. Eşim ücretsiz izin aldı. Bu arada açtığı davalar hakkı olmasına rağmen bir türlü olumlu karar çıkmadı. Bu şekilde benim maaşımla geçinirken 15 Temmuz Darbe girişimi yaşandı. Eşim çalışmıyor olmasına rağmen, ücretsiz izinde olmasına rağmen darbe iddiasıyla tutuklandı. Zaten maddi zorluk çekiyorduk. Bu arada çalıştığım kurum beni ihraç etti. Eşimi de zaten 1 Eylül’de ihraç etmişlerdi. Maddi olarak çok zor durumd
a kalmıştım. Arabamızı satarak avukat tutup eşime hukuki yardım yapmak istedim. Ama şu ana kadar eşim mahkemeye çıkmadan tutukluluğu devam ediyor. Okula yeni başlayan kızım, babasına en çok ihtiyaç duyduğu bir zamanda babasız kaldı. Bu yaştaki kızıma babamı niye götürdüler anne, diye sorduğunda cevap verememek insanı kahrediyor. Küçük oğlum ise nerdeyse babasını unutacak. 6 ay geçti. Resimleri görünce heyecanlanıyor. Şimdi bu çocuklara ve bizlere bunları yaşatanlar hala neyle suçlandığımızı dahi doğru dürüst söylemediler. Eşim 15 Temmuz gecesi evde olduğunu kamera görüntüleriyle savcıya bildirmesine rağmen hala tutuklu. İkimiz de ihraç durumdayız. Babamın emekli maaşıyla daha ne kadar geçineceğimi bilemiyorum… Çağdaş dünyada savaşta bile kadınlara dokunulmamasına rağmen bu iktidar eşi tutuklu diye beni de ihraç etti, açlığa mahkûm etti. Umarım bu hukuksuzluklar bir an önce biter de herkes ailesine kavuşur…



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/08/17/evinde-oturan-esim-mi-darbeci/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder