12 Eylül 2019 Perşembe

Yıldız oyuncu açıkladı; Barcelona’nın Neymar transferi için şüphelerim var

Barcelona’nın süperstarı Lionel Messi, Sport gazetesine verdiği röportajda merak edilenlere yanıt verdi. Neymar transferi konusunda Kalatalan ekibinin çok istekli olmadığını kaydetti.

BOLD – Barcelona’nın yıldız futbolcusu Lionel Messi, İspanya’nın ünlü Sport gazetesine röportaj verdi. Arjantinli futbolcu Neymar’ın transferinden Cristiano Ronaldo ile ilişkisine ve takımdaki geleceğine kadar birçok önemli konuya değindi.

NEYMAR’IN GERİ DÖNMESİNİ ÇOK İSTERİM

Transfer döneminde Neymar’ın Barcelona’ya geri dönmek istemesiyle ilgili konuya değinen tecrübeli futbolcu, Katalan devinin bu transfer için fazla çaba sarfedip etmediği ile ilgili şüpheleri olduğunu söyledi.

32 yaşındaki tecrübeli isim, “Neymar’ın geri dönmesini çok isterdim. Dürüst olmak gerekirse Barcelona onun için her şeyi yaptı mı bilmiyorum. Ama Paris Saint Germain ile pazarlık yapmak da çok zor” ifadelerini kullandı.

BENİM İÇİN PARA BİR ŞEY İFADE ETMİYOR

Takımda kalıp kalmayacağı konusuna değinen Messi, “Benim için para hiçbir şey ifade etmiyor. En önemlisi kazanabileceğim projeler. Şu anda bir görüşme yok çünkü babam tarafından yapılıyor ve bana bir şey söylemedi. Bunun hakkında henüz konuşmadık” dedi.

Sezon başlangıcı için yorum yapan Arjantinli, “Endişe verici değil ancak bu şekilde başlayamazsınız. Çok fazla sakatlık oldu ve bu normal değil. Bir sonraki maçı kazanmamız gerekiyor” şeklinde konuştu.

GRİEZMANN İLE TAM OLARAK TANIŞMADIK

Avrupa ve İspanya’daki rakiplerini değerlendiren yıldız futbolcu, “Atletico çok fazla yıldıza sahip değil ama dengeli şekilde önemli bir takım kurdular. Real Madrid birçok tehlikeli isimle anlaştı. Juventus ve City de yine çok güçlüler” dedi.

Atletico Madrid’den transfer ettikleri Antoine Griezmann için konuşan Messi, “Onu çok az tanıyorum neredeyse henüz tam tanışmadık. Sakatlandım ve sonra tura çıktılar. Çok az fikir sahibiyim. Ama yakında birçok şeyi paylaşma olanağımız olacak” yorumunda bulundu.

RONALDO’NUN DAVETİNİ KABUL ETMEKTE SORUN YOK

Öte yandan Ronaldo’nun yemek daveti hakkında yorum yapan Messi, “Daveti kabul etmemde sıkıntı yok. Arkadaş değiliz çünkü aynı takımda değiliz, birbirimizi neredeyse hiç tanımıyoruz ancak galalarda görüşüyoruz. Sorun yok, konuşuyoruz. Birlikte yemek yer miyiz bilmiyorum çünkü herkesin ayrı sorumlulukları var. Ama daveti kabul etmekte bir sorun yok” şeklinde konuştu.

Sakatlığının durumuyla ilgili açıklama “Daha iyiyim” diyen Messi, “Betis maçından önce dönecektim ama aksamalar oldu. Doktorlar durumun karışık olduğunu söylediler. İlk kez başıma geliyor ve tam dönüş tarihim belli değil. Umarım Borussia ve Granada’ya karşı sahada olurum” dedi.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder