10 Ekim 2019 Perşembe

Harbiyeli annesi Çetinkaya’dan Nedim Şener’e hodri meydan

Harbiyeli annesi Melek Çetinkaya, Nedim Şener’e meydan okudu. Canlı yayında 19 yaşındaki erlerin darbe yaptığını iddia eden Şener’e, delilleriyle bu iddiayı çürütmeye hazır olduğunu söyledi.

BOLD – Dün akşam Yüksek TV’de Acun Karadağ’ın konuğu olan Melek Çetinkaya, Nedim Şener’i canlı yayında tartışmaya davet etti. Müebbet hapis cezasına çarptırılan askeri öğrencilerin ‘darbeye katıldığını ve fetöcü olduğunu’ iddia eden Nedim Şener’e canlı yayın sırasında öğrencilerin 15 Temmuz gecesi çekilen videolarını gönderdiğini söyledi.

Çetinkaya, “Nedim Şener’e, canlı yayındayken çocukların videosunu attım. Masumiyetinin videoları var. Arkasından da dosyaları atacaktım, önemli yerleri, oğlumun adının geçtiği yerleri. Anında beni engelledi” dedi.

BEN CAHİL KADINIM, SEN KÜLTÜRLÜ…

‘İlkokul mezunu, cahil bir kadın’ olduğunu ifade eden Çetinkaya, Nedim Şener’i herkesin karşısında iddialarını ispatlamaya davet etti ve hodri meydan dedi:

“Sen hem canlı yayına çıkıyorsun, askeri öğrenciler darbeci diyorsun, ateş ettiler diyorsun, ya sen iddianın arkasında dur. Hodri meydan benim olduğum yere çık konuş Nedim Şener. Ben cahil ilkokul mezunu bir kadınım. Sen kültürlü adamsın. Çıkalım konuşalım. Sen bana göster çocukların müebbeti hak ettiğini, darbeci olduğunu, balistik raporunu, ben de sana göstereyim. Eğer bu kadar kendinden eminsen hodri meydan, ben herkesle çıkarım televizyona, hiç kimseden çekinecek bir şeyim yok benim. Ama korkak onlar. Beni engelleyen onlar.”

Metin Feyzioğlu’ndan, müebbet alan öğrencinin annesine: Sesiniz çok çıkıyor, biraz sessiz olun!

 

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder