17 Mart 2021 Çarşamba

ABD Başkanı Biden Vladimir Putin’e vurdu A Haber’den ses geldi

ABD Başkanı Joe Biden, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’i eleştirdi. Rusya’dan önce cevap AKP’ye yakın televizyon kanalı A Haber’den geldi.

BOLD – A Haber yayınına katılan akademisyen Prof. Dr. Mesut Hakkı Caşin “Joe Biden’ın Rusya Devlet Başkanı Putin’e katil demesini esefle kınıyorum” dedi.

Biden’in ‘Putin bedel ödeyecek’ sözlerini de değerlendiren Caşin, “Bedel dolar mı ruble mi ödenecek onu sormak lazım Biden’e” diyerek söze başladı.

DİPLOMATİK NEZAKETE AYKIRI

ABD ve Rusya’nın dünyanın iki süper gücü olduğunu söyleyen Caşin, “Birleşmiş Milletler hukukunda böyle bir ifade diplomatik nezaket kurallarına aykırı. Unutmayalım ki Rusya nükleer bir devlet. İkinci olarak Biden’in sözleri hukuka aykırı. Bir yargı kararı yok.” diye konuştu.

PUTİN’İN KATİL OLMADIĞINI BEN BİLİYORUM

Joe Biden’in ABD istihbarat birimlerinin vermiş olduğu ulusal istihbarat direktörlüğünün verdiği 15 sayfalık raporla Rusya Devlet Başkanı’na katil demesini ben esefle karşılıyorum. Sayın Putin’in katil olmadığını ben biliyorum. Bütün dünya da biliyor.

A Haber Caşin’in değerlendirmelerini Biden’dan savaş çıkaracak sözler! başlığıyla sosyal medyadan paylaşıldı.

 

 

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder