19 Mart 2021 Cuma

Dev markalarda istifa depremi

Dev markaların yer aldığı Birleşmiş Markalar Derneğinde istifa depremi yaşandı. Seçim yapılmamasına karşı çıkan 5 yönetim kurulu üyesi dernekten ayrıldı.

BOLD – Hazır giyimden mücevhere, kozmetik sektöründen zücaciyeye 420 markanın temsil edildiği Birleşmiş Markalar Derneği’nde (BMD) arka arkaya istifalar geldi. Dünya gazetesinin haberine göre Kiğılı’dan Hilal Suerdem, İpekyol’dan Necdet Ayaydın, B&G Store’dan Seyid Nebati, Ayakkabı Dünyası’ndan Fatih Akbacakoğlu ve Avva’dan Volkan Atik ile Gizia’nın patronu İsmail Kutlu dernekten istifa etti.

BAŞKAN VE YARDIMCILARININ KARARLARI GEÇERLİ

Son 1 yıldır yönetimle iletişim konusunda ortak hareket edememekten şikayetçi olan isimler, “Son dönemde temsilde çok ciddi anlamda eksiklikler çıkmaya başladı. Yönetim, tamamen yönetim kurulu kararları dışında bir iki kişinin aldığı kararlarla gidiyormuş gibi oldu. Özetle BMD, genelde başkan ve başkan yardımcılarının aldığı kararlarla yönetilmeye başlandı” dedi.

İSTİFALAR BİZİ ETKİLEMEZ

BMD Başkanı Sinan Öncel, istifalara ilişkin açıklama yaptı. Öncel, “Ben ‘seçim yapalım’ dedim. Ama yönetim kurulu arkadaşlarım buna gerek olmadığına karar verdi. Yönetime 2022 sonuna kadar şevkle devam edeceğiz. BMD’de kararlar yönetim kurulu üyelerinin onayıyla alınır. İstifalar bizi etkilemez. Biz yolumuza devam ediyoruz.” dedi.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder