22 Mayıs 2021 Cumartesi

AA’dan kovulan Turan: Tüm vatandaşların merak ettiği soruları sordum

AA’daki işine son verilen Musab Turan Instagram hesabından yeni bir açıklama yaptı. Hiçbir yapılanma ile bağının bulunmadığını söyleyen Turan, “Sucu bucu değilim ben. Kısır döngülerden yorulan, ülkede gelecek göremeyen gençlerin hislerine tercüman olmak pahasına, belki de hayatımda ilk defa gazetecilik yaptım” dedi.

BOLD – Bakanlara yönelttiği soru sonrası Anadolu Ajansı’ndaki (AA) işine son verilen Musab Turan, yeni bir açıklama yaptı. Hiçbir bir yapılanma ile ilgisinin bulunmadığını belirten Turan, tüm vatandaşların merak ettiği soruları sorduğunun altını çizdi.

KARDEŞİM BÖYLE DÜŞÜNÜYORSA HERKES HAKKIMDA NELER DÜŞÜNÜYORDUR?

Instagram hesabından yeni bir açıklama yapan Turan, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

“Az evvel kardeşim aradı.
Dedi ki seni bu işi yapmak için birileri mi telkin etti?
Kardeşim bile böyle düşünüyorsa herkes hakkımda kim bilir neler düşünüyor. Sizi temin ederim ki ne fetöyle ne de başka bir yapılanmayla hiçbir ilgim yok. Bir gazeteci olarak gündemde olan bunca iddia varken herkesin devletten bir açıklama beklediğini gördüm.

VATANDAŞLARIN MERAK ETTİĞİ SORULARI SORDUM, ASLA PİŞMAN DEĞİLİM

Devleti o basın açıklamasında iki bakan düzeyinde karşımda görünce de tüm vatandaşların merak ettiği soruları sordum. Bu açıklamaların ajanslara kalsa yayımlanmayacağını düşündüğümden Instagram’da canlı yayın yaptım ve merak içindeki herkesin cevapları duymasını sağladım. Sucu bucu değilim ben. Kısır döngülerden yorulan, ülkede gelecek göremeyen gençlerin hislerine tercüman olmak pahasına, belki de hayatımda ilk defa gazetecilik yaptım. Soruları sorduğum için asla pişman değilim.”

 

3 aylık Mirza ile 1 yaşındaki Ümit bebeği de hapse attılar

AA’dan kovulan Turan: Tüm vatandaşların merak ettiği soruları sordum yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder