21 Mayıs 2021 Cuma

Süleyman Özışık Türkiye’den ayrıldı: Vicdanınızda aklanana kadar…

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile organize suç örgütü lideri Sedat Peker arasında aracılık yaptığı ortaya çıkan Süleyman Özışık, Türkiye gazetesindeki yazılarına ara verdi.

BOLD – Peker’in video ile ifşa ettiği gazetecilerden Süleyman Özışık, Türkiye gazetesindeki yazılarına ara verdiğini duyurdu. Özışık, “Adalet huzurunda ve sizin vicdanınızda aklanıncaya kadar kâğıdı kalemi bırakma kararı aldım” yazdı.

ÜZERİMDE ŞAİBE VAR

‘Aklanıncaya kadar ara…’ başlıklı yazıyla veda eden Özışık, şu ifadeleri kullandı: “İçişleri Bakanı Sayın Süleyman Soylu’nun yaşanan diyaloglarda adım geçtiği için hakkımda yaptığı bir suç duyurusu var. Üzerimde oluşan böyle bir şaibe varken köşe yazarlığına devam etmeyi onurum kabul etmiyor. Bu nedenle; bana inanmalarına, arkamda durmalarına ve ‘Yazılarına devam et’ demelerine rağmen gazetem ‘Türkiye’nin yönetiminden müsaade istedim.”

BEN BU KUYUDAN ÇIKARIM

Özışık, “Biliyorum… Düştüğüm yer, Yusuf’un kuyusudur. Ama Allah’ın izniyle ben bu kuyudan çıkarım. Daha önce de size söylemiştim. Ben yenilgiye inanan birisi değilim. Her düşüşün bir sınav olduğuna iman etmiş biriyim. Ben bu sınavı atlatırım. Çünkü ben, hayatım boyunca kimseye kumpas kurmadım, kimseye ihanet etmedim. Düşen kim varsa ona ‘kardeş’ eli uzattım. İnandığım Allah davası için ve o davaya hizmet edenler için elimden geldiğince mücadele ettim. Sözün özü… Adalet huzurunda ve sizin vicdanınızda aklanıncaya kadar kâğıdı kalemi bırakma kararı aldım.” diyerek yazısını sonlandırdı.

ÖZIŞIK KARDEŞLERİN SOYLU VE PEKER İLİŞKİSİ

İnternethaber’in sahipleri Süleyman ve Hadi Özışık kardeşlerin Sedat Peker ile İçişleri Bakanı Süleyman Soylu arasında aracılık yaptıkları ortaya çıkmıştı. Peker’in Twitter hesabından paylaştığı videoda Hadi Özışık ile yaptığı telefon görüşmesi Türkiye kamuoyunun gündemine düştü.

Süleyman Özışık Türkiye’den ayrıldı: Vicdanınızda aklanana kadar… yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder