19 Mayıs 2021 Çarşamba

Hadi Özışık Soylu’ya danışman olduğu günleri anlattı: 100 liraya ihtiyacım varken…

Sedat Peker ile İçişleri Bakanı Süleyman Soylu arasında arabuluculuk yaptığı belirtilen gazeteci Hadi Özışık’ın Soylu’ya danışmanlık yaptığı günleri anlattığı video gündeme geldi. Soylu’nun kendisine işsizken iş verip danışman yaptığını söyleyen Özışık, “100 lira paraya ihtiyacım varken, Süleyman Soylu kapımı çaldı” dedi.

BOLD – “Sedat Peker ile Süleyman Soylu arasında arabuluculuk yaptıysam şerefsizim” sözlerinin ardından Sedat Peker’le görüntülü telefon görüşmesi yayınlanan Hadi Özışık’ın Soylu’nun danışmanı olduğu günleri anlattığı video ortaya çıktı.

Birgün’de yer alan habere göre, Soylu’nun kendisine iş verdiğini çok iyi imkanlar sunduğunu Youtube’daki videosunda anlatan Hadi Özışık Soylu’ya duyduğu minneti dile getirdi. Soylu’nun bugün hakkında suç duyurusunda bulunduğu Özışık, şunları söyledi:

ÇOK İYİ İMKANLAR SAĞLADI

“Ankara’dan İstanbul’a nasıl geldim? Süleyman Soylu aradı. O bana şöyle hitap eder ‘Hadi Ağa’. Sana bir şey söyleyeceğim ama hakikaten utanarak söylüyorum. Biz Doğru Yol Partisi iktidarı döneminde hiçbir şey yapamadık ve sizler böyle işsiz kaldınız ve elimizden de bir şey gelmiyor. Fakat şu anda benim elimden bir şey geliyor. Eğer bana kırılmazsan, Gaziosmanpaşa belediye başkan adayı olacağım, bana danışmanlık yapar mısın? Hay hay dedim. Atladım geldim İstanbul’a. Süleyman Soylu ile görüştüm, oturduk şartları konuştuk. Soylu bana çok iyi imkânlar sağladı. Altıma bir araç verdi, güzel bir maaş verdi, güzel bir makam verdi. Büyük bir vefa göstermişti bana. Yani ben işsizken, güçsüzken, 100 lira paraya ihtiyacım varken, Süleyman Soylu kapımı çaldı.”

AKP’NİN AĞIR TOPLARI NİKAH ŞAHİTLİĞİ YAPTI

AKP’nin önde gelen isimlerinin Hadi Özışık’ın oğlu Rıdvan Özışık ile Büşra Durmuş’un nikahında şahitlik yaptığı belirtildi. Nikahta Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, AKP Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Savunma Bakanı Hulusi Akar ve Eski Başbakan Binali Yıldırım Özışık’ın nikah şahitliğini yaptı.

Sedat Peker’in Soylu itiraflarına Erdoğan sessiz kalarak destek oldu

Hadi Özışık Soylu’ya danışman olduğu günleri anlattı: 100 liraya ihtiyacım varken… yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder