18 Mayıs 2021 Salı

Devlet-mafya-medya üçgeni: Hadi Özışık, Soylu ve Peker arasında böyle aracılık yaptı

Sedat Peker, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu arasında aracılık yaptığı iddialarını “Söyleyen şerefsizdir” diyerek yalanlayan Hadi Özışık’la ilgili 2 video paylaştı. Peker-Özışık telefon görüşmelerinin yer aldığı videolarda devlet-mafya ilişkisinin medya ayağı da gözler önüne seriliyor.

BOLD – Türkiye’deki düşmanlarına tripodu ve kamerasıyla savaş açan Sedat Peker, bu kez devlet-mafya ilişkisinin medya ayağını deşifre etti. Peker, Süleyman Soylu ile kendi arasında aracılık yapan İnternetHaber sitesinin sahibi Hadi Özışık’la yaptığı görüşmenin videosunu paylaştı.

AĞAR’A HAKARET

İkilinin konuşmasında Hadi Özışık, Peker’e Mehmet Ağar’ı kastederek, “Bugünün en önemli olayı seninkinin kendi kendine harakiri yapmış olması. Aptal herif ‘biz olmasak buraya mafya çökerdi’ dedi” diye konuştu.

STRAATEJİ Mİ UYGULUYOR ANLAMADIM

Peker’in İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun kendi hakkında kullandığı ‘Pislik’ ifadesini hatırlatması üzerine Hadi Özışık, “Ben anlamamdım abi. Ben ona ‘niye sadece sen atlıyorsun hiç bir AKP’li konuşmuyor sen niye kendini ortaya artıyorsun’ dedim. Cevap vermedi. Burada bir strateji mi uyguluyor anlamadım” diye konuştu.

Soylu’ya 20 sene yatırım yaptığını belirten Peker, Berat Albayrak ile Soylu yüzünden düşman olduğunu söyledi.

SEN HAKLISIN

İkilinin arasında kaldığını söyleyen Hadi Özışık da, “Ben anlam veremiyorum. Ben çözemedim. Ben sana şöyle bir şey söyleyeyim sen haklısın” dedi.

Peker’in videolarını yayınlama konusunda siyasilerden uyarı aldıklarını fakat geri adım atmadıklarını söyleyen Hadi Özışık, cepheyi genişlememesi konusunda da Peker’e tavsiyeler de bulundu.

Peker’in paylaştığı 2. videoda ise Hadi Özışık arabuluculuk yaptığı bilgisini paylaşan Peker’e sitem ediyor. Adının geçmesinin sıkıntı yaratacağını söyleyen Hadi Özışık, Süleyman Soylu ile görüşmeye kardeşi Süleyman Özışık’ın gittiğini belirtiyor.

HİLE YAPMAM  REZİL DURUMUNA DÜŞMEM

İki videoyu peş peşe paylaşan Peker, “Kıymetli dostlarım, İnternethaber sitesinin sahibi olan Hadi Özışık – Süleyman Özışık kardeşler en yakınları olan Süleyman Soylu’yla benim aramda aracılık yaptıklarını yalanlamışlar. ‘Söyleyen şerefsizdir’ demişler. Ben kimseye hile yapmam, ancak kendimi de rezil duruma düşürmem” ifadelerini kullandı.

Peker’in resmi Twiter hesabından paylaştığı video kısa sürede 3 milyon izlenirken, ‘Yalancı Hadi Özışık’ etketi sosyal medyada gündem oldu.

 

Devlet Bahçeli’nin ‘tanımayız’ dediği mafya arşivi

Devlet-mafya-medya üçgeni: Hadi Özışık, Soylu ve Peker arasında böyle aracılık yaptı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder