20 Mayıs 2021 Perşembe

Sedat Peker’den Süleyman Soylu paylaşımı: Eski sağ kolum…

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker sosyal medya hesabından eski sağ kolum dediği Erdal Aras ile İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun fotoğrafını paylaştı.

BOLD – Mafya lideri Sedat Peker, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile olan ilişkilerini ifşa etmeyi sürdürdü. Twitter hesabından eski sağ kolum dediği Erdal Aras ile Süleyman Soylu’nun el ele tutuşup zafer kutlaması yaptıkları fotoğraf paylaştı.

“PARALARI ERDAL ARAS DAĞITTI HERKESE”

Peker 6. videosunda Erdal Aras detayı anlatmıştı. Bakan Soylu’nun DP Genel Başkanlığı’na seçilirken kendisinin “sağ kolu” olan Erdal Aras’ı Sancaktepe Belediye Başkan adayı yaptığını iddia eden Peker, “Genel Başkan seçileceğin zaman paraları ben yolladım, Erdal dağıttı paraları herkese. 14 oyla seçimi kazandın. Erdal Aras’ı DYP MKYK üyesi ve Sancaktepe Belediyesi Genel Başkan adayı yaptın. ‘Erdal Baba’ diyordun benim adamıma. O zaman ben de senin deden oluyorum, hiyerarşide onun üstüyüm” dedi.

Sedat Peker’den Süleyman Soylu paylaşımı: Eski sağ kolum… yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder