9 Mart 2019 Cumartesi

Hayatının Sonbaharında Biriyim

Ben, kendi halinde emekli, hayatımın sonbaharında biriyim. Emekli olduğum için yıllarca edindiğim tecrübeleri de aktarmak üzere özel bir şirkette yönetim kuruluna alındım. Öğrenci yetiştirmekten başka bir amacı olmayan bu kurumda bana da bir vazife düşerse elimden geleni yapıyor karşılığında da hiçbir maddi beklenti içine girmiyordum.

15 Temmuz 2016 tarihinde meydana gelen melun darbe girişiminden sonra iftiraya uğrayıp hayatımız karardı. Karıncayı incitmekten imtina eden bana darbeci yaftası taktılar. Okulumuza el koydular. Yurtlarımızı kapattılar. Dershanelerimizi kapattılar. Bununla kalmayıp ülkemizi yöneten sayın cumhurbaşkanımız ötelediği bir kesime hitaben “su” bile yok demiş ve bunun üzerine önüne gelen tutuklanmıştır.

Ben bu durumdan kurtulmak için mecburen firar ermek zorunda kaldım. Emekli maaşım kesildi. Eşim ayaklarından rahatsız, tek başına hayatını sürdürmeye çalışıyor.

Komşularının ve hayırsever insanların yardımı ile kirasını ve iaşesini sağlayabiliyor. Oğlum benim üzerime aldığım hattı kullandığı için tutuklandı. Yani 2017 Türkiye’sinde işlemediğimiz suçtan dolayı hayatımız karardı. Bu zulüm daha ne kadar devam edecek.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/09/hayatinin-sonbaharinda-biriyim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder