8 Mart 2019 Cuma

MHP’li başkan işten attığı kadın çalışana şiddet uyguladı

Aydın Life isimli internet sitesinde o anda çekilmiş olan bir video yayınlandı. Görüntülerde işten çıkarılan bir kadının itirazları ve MHP Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık’ın kadına tokat atıldığı görülüyor.

‘1350 LİRAYA ÇALIŞIYORUM’

Kadın çalışanın Haluk Alıcık’a “Ben size ne yaptım. Sadece işimi yapıyordum. Tek istediğim birimimin değiştirilmesiydi. 1350 liraya çalışıyorum burada, 10 kere maaşımdan kesinti yapıldı. Bu yüzden sizinle 5 dakika görüşmek istedim. Ancak siz benim çıkışımı verdiriyorsunuz.” dedikten sonra Alıcık’ın kadına hakaretler ettiği görülüyor.

HAKKINI ARAYAN KADIN ÇALIŞANA DARP  

Görüntülerin işten çıkarılan kadın tarafından çekildiği belirtiliyor. Olayın ardından bulunduğu odadan çıkmak isteyen kadının, belediye başkanının yanındaki kişiler tarafından zor kullanılarak engellendiği anlaşılıyor.

kronos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder