8 Mart 2019 Cuma

MHP’li başkan kadın personeline önce hakaret etti, sonra tokat attı

Cumhur İttifakı’nın Nazilli’deki adayı Milliyetçi Hareket Partisi’nin (MHP) mevcut Belediye Başkanı Haluk Alıcık’ın, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nde kadın personelini tokatladığı videosu ortaya çıktı.

Adalet ve Kalkınma Partisi’nin (AKP) ve MHP’nin oluşturduğu Cumhur İttifakı’nın Nazilli’deki adayı MHP’li Başkan Haluk Alıcık’ın, belediye personeli bir kadına hakaret ve tokat attığı görüntüler sosyal medyada tepki topladı.

Aydın’da yerel gazete olarak yayın yapan Aydın Life, skandal görüntüleri kamuoyu ile paylaştı. Video haberde yer alan ifadelere göre, kadın çalışan, Haluk Alıcık’a “Ben size ne yaptım. Sadece işimi yapıyordum. Tek istediğim birimimin değiştirilmesiydi. Bu yüzden sizinle 5 dakika görüşmek istedim. Ancak siz benim çıkışımı verdiriyorsunuz” dediği görülüyor.

Çalışanın sözlerine sinirlenen Alıcık’ın küfür ettiği ve ardından tokat attığı görüntüler kadının kendisini koruma amaçlı çektiği videoda yer alıyor.

Olayın ardından olduğu birim katından çıkmak isteyen kadın çalışan Belediye başkanı Haluk Alıcık’ın yanındaki şahıslar tarafından zor kullanılarak dışarı çıkması engelleniyor.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder