29 Ocak 2020 Çarşamba

Almanya’ya yalnız giden kemik kanseri minik Ahmet Burhan: “Ama ben seni çok özledim anne”

Anne Zekiye Ataç, kemik kanseri tedavisi için babaannesiyle Almana’ya gitmek zorunda kalan oğlu Ahmet Burhan’la yaptığı görüntülü görüşmeyi sosyal medya hesabından paylaştı.

BOLD – Hizmet Hareketi gönüllülerine yönelik yürütülen tenkil soruşturmaları kapsamında, tutuklu Reha Ataç ve yurt dışına çıkış yasağı bulunan Zekiye Ataç’ın kemik kanseri çocukları, 8 yaşındaki Ahmet Burhan, geçen hafta tedavi için Almanya’ya babaannesiyle gitmek zorunda kaldı. Bir yıldır kemik kanseriyle mücadele eden Ahmet Burhan Ataç, Köln’deki Immun Onkologisches Zentrum’da tedavi görüyor.

BENİ YAVRUMDAN AYIRMAYIN

Sosyal medyada Zekiye Ataç’ın oğlunu yolcu ettikten sonra yaptığı paylaşım çok konuşulmuştu. Yurt dışı yasağının kaldırılması için yetkililere seslenen Zekiye Ataç, “Ahmet bugün Almanya’ya yola çıktı. Hastaneden bugün taburcu olduk zaten. Çok ağrıları var. Hiç iyi değil. Ne olur beni yavrumdan ayırmayın. Ahmet’in aynında olmam gerekiyor. Ahmet Almanya’da bensiz olacağı için gitmek istemedi. Ben de ona ‘Sen git, 2 hafta sonra arkandan geleceğim’ dedim. Yetkililere sesleniyorum. Beni yavrumdan ayırmayın” demişti.

GÖZYAŞLARINA DAYANAMADI

Zekiye Ataç sosyal medya hesabından oğlu Ahmet Burhan ile yaptığı görüntülü telefon görüşmesini paylaştı. Görüşmede annesinin havalimanında vedalaşırken ‘2 hafta sonra ben de geleceğim’ sözünü hatırlatan Ahmet Burhan, ‘İki hafta oldu bir kere. Anne seni çok özledim’ dedi. Oğlunun ‘ama ben seni çok özledim anne’ diyerek gözyaşı dökmesine dayanamayan anne Zekiye Ataç konuşmayı sonlandırmak zorunda kaldı.

YURTTA ÇALIŞTIĞI İÇİN SUÇLANIYOR

Adana’da özel bir yurtta görev yaptığı için örgüt üyesi olduğu iddiasıyla 20 Şubat 2018’de tutuklanan ve 30 Kasım 2018’de, 9 yıl 9 ay hapis cezasına çarptırılan baba Harun Reha Ataç’a geçtiğimiz günlerde oğlunu 1 saat görmesine izin verildi. Adana 2. Ağır Ceza Mahkemesinde davası görülen Ataç’ın dosyası şu an İstinaf’ta.

Eşiyle aynı gün gözaltına alınan Zekiye Ataç, 2,5 ay cezaevinde kaldıktan sonra tahliye edilmişti. Ahmet Burhan Ataç, anne ve babasından ayrı kaldığı o günlerde hastalığa yakalanmıştı. Oğlunun hastalığını sosyal medyada duyuran Ataç ve yabancı basında da gündeme gelen Ataç, 15 Eylül 2019’da gözaltına alınmış, sosyal medya tepkileri nedeniyle bir gün sonra adli kontrol şartıyla sonra serbest bırakılmıştı.

Ne olur beni yavrumdan ayırmayın

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder