11 Şubat 2020 Salı

Erdoğan’ın “artık sanatçılar ötekileştirilmiyor” iddiasına cevap gecikmedi

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın artık sanatçıların ötekileştirilmediği ve hapislerde çürütülmediği iddiasına Sanatçı Levent Üzümcü’den cevap geldi. Üzümcü, cevapta “büyük yerden” gelen emirle haksız, hukuksuz ve sebepsiz yere işinden olduğunu kaydetti.

BOLD – Sanatçı Levent Üzümcü, “Şiiri, müziği yasaklayan bir ülkeden sanatçıları ötekileştirmeyen yepyeni bir Türkiye’ye kavuştuk” diyen AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a sosyal medya üzerinden yanıt verdi. Üzümcü, AKP döneminde kendine yapılanları sıraladı.

ERDOĞAN: SANATÇILARI ÖTEKİLEŞTİRMEYEN BİR TÜRKİYE’YE KAVUŞTUK

AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Saray’da düzenlenen “Yaşayan İnsan Hazineleri Ödül Töreni”nde yaptığı konuşmada “Nazım Hikmet’i hapiste çürütenler, Sabahattin Ali’yi katledenler tek parti döneminin jakobenleridir. Şiiri, müziği yasaklayan bir ülkeden sanatçıları ötekileştirmeyen yepyeni bir Türkiye’ye kavuştuk” demesi sosyal medyada tepkilere neden oldu.

HAKSIZ VE HUKUKSUZ İŞİMDEN OLDUM

Erdoğan’a yanıt veren isimlerden biri de İstanbul Şehir Tiyatroları’ndan ihraç edilen oyuncu Levent Üzümcü oldu. Oyunları yasaklanan Üzümcü, sosyal medya hesabından verdiği cevapta, “Merhaba, adım Levent Üzümcü, “emir büyük yerden?” diyerek İstanbul belediye şeyiniz tarafından haksız, hukuksuz ve sebepsiz yere işimden oldum, başkanı olduğunuz partinin yönetimindeki hiçbir ilde ve sahnede oyun oynayamıyorum. Bi Nâzım, bi Âli değilim ama ben de idare ederim” dedi.

Dünya Sağlık Örgütü, yeni tip koronavirüsünün adını “Covid-19” olarak değiştirdi

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder