2 Şubat 2021 Salı

Yüz yüze eğitime 1 Mart’ta başlıyor ama karar yine velilerin

Yüz yüze eğitimle ilgili detayları paylaşan Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, öğretmenler için şubat ayı içerisinde aşı uygulaması yapılmasının planlandığını açıkladı. 1 Mart’ta başlayacak yüz yüze eğitimle ilgili son kararı yine veliler verecek.

BOLD – Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yüz yüze eğitime geçiş sürecinin ayrıntılarını açıkladı. Bakan Selçuk, 2020-2021 eğitim öğretim yılının ikinci döneminde yüz yüze eğitime geçişle ilgili şu bilgileri aktardı:

  • Köy okulları tüm kademelerde 15 Şubat’ta yüz yüze ve tam zamanlı olarak açılıyor.
  • 15 Şubat’ta tüm bağımsız anaokulları da tam zamanlı açılıyor.
  • 1 Mart’tan itibaren özel gereksinimli öğrenciler için özel eğitim okulları ve sınıfları eğitim vermeye başlayacak.
  • 1 Mart tarihinde okullar, sınav döneminde olan 8. ve 12. sınıf öğrenciler için de kapılarını açacak.
  • 1 Mart Pazartesi ilkokullar tüm sınıf düzeyleriyle açılacak. Öğrenciler, eğitimlere seyreltilmiş şekilde haftada 2 gün devam edecek.
  • Lise öğrencileri birinci dönemden kalan sınavları, mart ayı içerisinde planlanarak yüz yüze gerçekleştirilecek.
  • Öğrencilerin okullarda yüz yüze eğitime katılımları geçen dönemde olduğu gibi yine velilerin kararına bağlı olacak.
  • Yüz yüze eğitime başlayan öğretmenler için şubat ayı içerisinde aşı uygulamasının yapılması planlanıyor.
  • Farklı sınıf düzeyleri ve okul kademelerinde de il bazlı olarak yüz yüze eğitime başlanmasıyla ilgili kararlar alınabilecek.
medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder